A Httpool by Aleph lett a Microsoft Advertising közép- és kelet-európai képviselője
A Httpool by Aleph, a világ egyik vezető digitális hirdetésekkel foglalkozó vállalata képviseli mostantól a Microsoft Advertising-ot 23 közép- és kelet-európai országban*, köztük Magyarországon is. A cég a Microsoft Advertising kampányainak kezeléséért lesz felelős kereső, felhasználói és vásárlási termékeken keresztül.
A 2023. szeptember 1-től kezdődő együttműködéssel a régióban hirdető vállalatok és ügynökségek a Httpool by Aleph ajánlataival tervezhetnek, amelyek a legújabb hirdetési megoldásokkal és a térség digitális szakembereivel erősítik a Microsoft Advertising kampányait. A partnerséggel a Httpool by Aleph hozzáférést biztosít a Microsoft Bing keresőhöz, a Microsoft Advertising kereső- és felhasználói hálózataihoz, és a Microsoft Edge-hez is, több különböző, magas színvonalú felhasználói élményt nyújtva, mind a fogyasztók, mind a hirdetők számára. A Microsoft élen jár az innovációban, AI alapú technológiát épít be hirdetési platformjába, ezzel új lehetőséget teremt a hirdetőknek.
Ez a megállapodás a két cég között egy már meglévő és sikeres együttműködésre épül, amely Latin-Amerikában és a Karib-térségben – Brazília kivételével – az év elején kezdődött. A Httpool by Aleph annak érdekében, hogy világszerte új fejlődési lehetőségeket teremtsen a hirdetők és ügynökségek számára, tovább fejlesztette a Microsoft-ra specializálódott értékesítési és operatív csapatait, egyedi betekintést nyújtva az ügyfeleknek a médiatervezés, a felhasználói stratégia és a hatékony kampány optimalizálás területeire.
A Httpool by Aleph a közép- és kelet-európai, kiterjedt iparági és platform tapasztalataival segíti a hirdetőket és ügynökségeket, hogy eredményes és lokalizált digitális kampányokat hozzanak létre. Az Aleph határokon átnyúló hitel- és fizetési megoldásán keresztül megkönnyíti a számlázást is a helyi piacokon, ezzel egyszerűsítve a hirdetők és ügynökségek működését.
A Httpool by Aleph középtávon növelni kívánja a Microsoft-ra specializálódott csapatait Közép-és Kelet-Európában és potenciálisan új lehetőségeket teremtene a régióban általános növekedési stratégiájának támogatása érdekében. A Microsofttal való együttműködés a Httpool by Aleph európai portfólióját is kiterjeszti, hosszútávú növekedési lehetőségeket teremtve a vállalat számára, miközben a Microsoft platformjain jelentős eredményeket ér el a hirdetőkkel és ügynökségekkel közösen.
„A Microsoft Advertising örömmel vesz részt ebben a kiterjedt értékesítési -és marketing együttműködésben. A Httpool by Aleph kivételes helyi szaktudással és kapcsolatokkal rendelkezik, amelyek segítségével a hirdetők és az ügynökségek csatlakozhatnak a Microsoft hirdetési platformjához, és könnyen elérhetik a Windows, a Bing, a Bing Chat, az Xbox, az Outlook, a Microsoft Start és a harmadik félhez tartozó kiadói hálózatunk több mint egymilliárd fős, egyre növekvő közönségét" – mondta el Mark Richardson, a Microsoft Advertising európai, közel-keleti és afrikai, valamint latin-amerikai regionális alelnöke.
„Nagyon örülünk, hogy bővíthetjük kapcsolatunkat a Microsoft Advertisinggal, és így lehetőséget teremtünk ügyfeleinknek Közép- és Kelet-Európában, valamint további európai piacokon, hogy eredményes kampányokat hozzanak létre a Microsoft termékportfólióján keresztül – beleértve az AI alapú innovációkat is. Ezzel ügyfeleink a régióban elmélyíthetik a fogyasztókkal való kapcsolatukat és folyamatos növekedést érhetnek el" – mondta el Novák Péter, a Httpool by Aleph Magyarországi ügyvezető igazgatója.
A Microsoft Advertising több mint egymilliárd emberrel kapcsolja össze felhasználóit a munka és a magánélet legfontosabb pillanataiban. A havi több mint 13 milliárd kereséssel rendelkező Microsoft Advertising egyik legnagyobb erőssége a Windows és a PC területeken a 700 millió havi PC felhasználó keresés a világ 187 piacán. Európában havonta körülbelül 3,1 milliárd keresés történik, 170 millió PC felhasználóval, 45 piacon.
Ha bármilyen kérdése van, és szeretne közvetlenül kapcsolatba lépni a Httpool by Aleph vállalattal, kérjük, használja ezt az e-mail címet: microsoft-global@httpool.com.
___________________________
* Albánia, Ausztria, Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Ciprus, Cseh Köztársaság, Észtország, Görögország, Magyarország, Izland, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Málta, Montenegró, Lengyelország, Portugália, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia
Kapcsolódó cikkek
- Ekkora jövedelemmel rendelkezhetnek 2023-ban a magyar PR-szakemberek
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Microsoft Inspire: partnerség gyorsítja az AI-transzformációt
- Partnerséget jelentett be a Pinterest és a Httpool by Aleph
- Miért jobb a PC-s játékélmény DirectStorage technológiával?
- Az ABB és a Microsoft együttműködik, hogy a generatív MI-t használják az ipari alkalmazásokban
- Microsoft Cyber Signals Report: iparszerű módszerekkel okoznak dollármilliárdos károkat az e-mail levelezésre szakosodott adathalászok
- Mesterséges intelligenciával küzd a Microsoft a klímaválság ellen
- Új ESG jelentéskészítési megoldások, szolgáltatások
- KPMG-Microsoft együttműködés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.