A Continental gumiabroncsa nyerte el a Swiss Automotive Show 2023-as innovációs díját
A Continental eddigi legfenntarthatóbb gyártású gumiabroncsa, az UltraContact NXT nyerte meg a „Fenntartható fejlődés/környezetvédelem” kategóriát a hatodik Swiss Automotive Show-n.
Az akár 65 százalékban megújuló, újrahasznosított, és újrahasznosításra alkalmas anyagokat tartalmazó nyári abroncs a figyelemre méltóan magas arányban felhasznált fenntartható anyagokat a maximális biztonsággal és teljesítménnyel ötvözi. Mindegyik elérhető méret a lehető legmagasabb („A”) minősítést érdemelte ki a gördülési ellenállás, a vizes fékezés és a külső zaj tekintetében. A Continental idén júliusban kezdte meg a termék gyártását.
„A Continental rendkívül ambiciózus környezetvédelmi célokat tűzött ki maga elé. Az olyan környezetbarát abroncsaink életútját, mint például az UltraContact NXT, átfogó módon kezeljük: a tervezésétől kezdve egészen a teljes ellátási láncunk szén-dioxid-kibocsátásának folyamatos csökkentéséig. Köszönet illeti kiváló csapatunkat munkájukért, valamint a bíráló bizottságot is, amiért elismerték sokéves innovációnkat a fenntarthatóság terén” – mondta el Daniel Freund, a Continental Suisse SA vezérigazgatója és a Continental Alpok CH/AT alrégiójának vezetője.
Holisztikus megközelítés a nagyobb fenntarthatóság érdekében
A Continental a teljes értékláncában az innovatív technológiák, valamint a fenntartható termékek és szolgáltatások fejlesztésén dolgozik – a környezetkímélő anyagok beszerzésétől az elhasználódott abroncsok újrahasznosításáig. A prémium gumiabroncs-gyártó célja, hogy 2030-ra az összes újonnan gyártott termékének megújuló és újrahasznosított anyagtartalma meghaladja a 40 százalékot. Az UltraContact NXT egy fontos lépés ezen az úton. A távlati cél, hogy a Vision 2030 stratégiai programjában meghatározottak szerint a Continental a legprogresszívebb gumiabroncs-gyártóvá váljon.
A SAS díjakat a Swiss Automotive Group évente megrendezett eseményén adja át. Az autóipar tapasztalt szakértőiből álló zsűri a „Produktivitás”, „Biztonság” és „Fenntartható fejlődés/környezetvédelem” kategóriákban díjazza a kiállítók leginnovatívabb termékeit, szolgáltatásait és technológiáit.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG a 2023-as IFA-n mutatja be legújabb energiahatékonysági innovációit
- Akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását
- A Continental és a Google Cloud közös fejlesztésének köszönhetően hamarosan beszélgethetünk autónkkal
- 140 millió euró tiszta energia innovációkra
- A Bridgestone motorabroncsai visszatérnek a virtuális világba
- Újdonságokkal tér vissza a Schneider Electric „zöld” versenye
- Különleges lakásmegoldást mutat be az LG
- Egészséges és megfizethető otthonok – háromszor alacsonyabb karbonlábnyommal
- Nagyágyúkkal összefogva zöldíti a chipgyártást a Schneider Electric
- Javult a helyzet, de még mindig túl sok erőforrást használ fel az emberiség
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az olaszoknál folytatta európai terjeszkedését a hozzánk ősszel érkező Omoda
Július elején újabb európai piacra lépett be a Chery Group az Omoda és Jaecoo márkákkal, Olaszországban teljes körű szolgáltatással elindult a kínai gyártó járműveinek értékesítése. A társaság globális terjeszkedési stratégiája szerint 2030-ig világszerte több mint 60 piacon jelenik meg ez a két brand, szeptemberben Magyarországon is megkezdik az Omoda 5 forgalmazását.
Kína autóipara: honnan jön, és hova tart?
Négy évtized elég volt ahhoz, hogy a semmiből a világ első számú autóipari nagyhatalmává emelkedjen Kína. Számaik kétségtelenül impozánsak, ám nem feltétlenül tükrözik, hogy mire is számíthatunk még a kínai autógyártóktól.
Így vásárolunk autót – az ár mellett a márka és a műszaki paraméterek számítanak leginkább
A 16-59 éves magyarok közel egyötöde tervez autóvásárlást a közeljövőben, több mint felük kétmillió forint alatti összeget szán erre – derül ki a Chery Group megbízásából készült, reprezentatív felmérésből. Bár a többség számára az ár a legfontosabb szempont, a férfiak körében ugyanennyire számít az is, hogy megbízható és ismert gyártó járműve legyen, illetve sokan kiemelték a műszaki paramétereket is.
Az LG és a ChargePoint közösen bővítik globális elektromosautó-töltőhálózatukat
Az LG Electronics (LG) a közelmúltban egyetértési nyilatkozatot és végleges megállapodást írt alá az elektromos járművek (EV) kereskedelmi célú töltésére vonatkozóan az Egyesült Államokban a ChargePoint vállalattal, az EV-k hálózati töltési megoldásainak vezető szolgáltatójával. Az LG egyrészt arra számít, hogy az egyetértési nyilatkozat felgyorsíthatja az EV-töltési üzletág növekedését, másrészt további lendületet adhat a vállalat B2B tevékenységei bővülésének, illetve a társaság intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá történő átalakulását is támogatja.
A legdinamikusabban fejlődő autógyártók között a Chery Group
A nemzetközi autóipari trendekre rácáfolva, kiugróan jó értékesítési eredményeket ért el az év első négy hónapjában a Chery Holdings Group. A kínai gyártó éves összevetésben több mint felével növelte értékesítését a január-április közötti időszakban, az elektromos és plug-in hibrid járműveknél pedig több mint kétszeres fejlődést ért el. A társaság Omoda 5 modellje szeptembertől Magyarországon is elérhető lesz, novemberben pedig várhatóan az autó elektromos verziója is megérkezik hozzánk!