Cristiano Ronaldot ábrázoló NFT-ket tett elérhetővé ingyenesen a Binance
A Binance, a világ legnagyobb kriptotőzsdéje és Cristiano Ronaldo, a világ egyik legeredményesebb és legismertebb futballistája közösen bocsát ki 50 000 darab NFT-ajándékcsomagot, CR7 ForeverZone néven. Az egyedi digitális műtárgyakhoz bizonyos esetekben Ronaldo által aláírt mez és futball-labda is jár, az egyikük pedig a kampány fődíját tartalmazza: egy közös edzést magával a futballsztárral. A Binance Magyarországon a Fradi szurkolóinak biztosít limitált számú NFT-ket.
2023. október 11-től 24-ig tart az az akció, amely során a Binance jelenlegi és jövendőbeli felhasználói igényelhetnek példányokat abból az 50 000 darab, CR7 ForeverZone néven közreadott NFT-ajándékcsomagból, amelyek a portugál futballsztárt, Cristiano Ronaldót ábrázolják. Ez már a harmadik alkalom, hogy a világ legnagyobb kriptotőzsdéje együttműködik a híres futballistával: 2022 novemberében CR7 NFT Collection, idén júniusban pedig ForeverCR7: The GOAT Collection elnevezéssel adtak közre NFT-ket.
A mostani partnerség annyiban különbözik az korábbiaktól, hogy ezúttal még több NFT-t bocsátanak ki, még több ajándékot osztanak szét, és ezekhez bárki, teljesen ingyenesen hozzáférhet (nem lesz értékesítés, aukció, ahogy korábban) – amíg a limitált számú NFT és ajándékcsomag el nem fogy.
A CR7 ForeverZone csomagok közül az egyik tartalmazza az akció fődíját, egy életre szóló élményt: egy közös edzés lehetőségét Crisitiano Ronaldóval. Ennek a kalandnak az útiköltségét és a szállásdíját is a Binance állja. Az 50 000 csomagból 50-hez jár egy futballmez Ronaldo dedikálásával, úgyszintén 50 darab pedig Ronaldo kézjegyével ellátott futball-labdát tartalmaz. További 50 csomagban van elrejtve egy 600 dollár értékű, online vagy offline igénybevehető belépőjegy a Binance Blockchain Week eseményre, amelyre idén november 8-9-én kerül sor Isztambulban iparági vezetők, politikai döntéshozók, vállalkozók és innovátorok részvételével. A konferencia témája a Web3 ökoszisztéma jövője lesz.
1460 csomagban lesz megtalálható az első CZ7-kibocsátásból származó CR7 NFT Collection NFT: 1,311 Normal (N), 142 Rare (R) és 7 Super Rare (SR) NFT. Ezek ma már ritkaságszámba menő digitális műalkotások, amelyeknek tulajdonosai a CR7 digitális világát alakító exkluzív közösség tagjaivá válnak, amellett, hogy a legújabb CR7 ForeverZone NFT-ben is részesülnek.
9566 csomag a második kibocsátásból származó, ForeverCR7: The GOAT NFT-t tartalmaz. Ezek közül 9,513 Normal (N), 37 Rare (R), 16 pedig Super Rare (SR) besorolású NFT. A maradék 38 823 csomag rejti majd a mostani, CR7 ForeverZone névre hallgató NFT-szuveníreket. Ezek nem közönséges tokenek – birtoklásuk azt jelenti, hogy az illető a CR7 ForeverZone digitális közösség tagjai közé kerül, és jogosulttá válik további exkluzív ajándékokra is.
A következetes közösségépítést és a lojalitás értékelését jelzi, hogy a legújabb kollekcióból egy példányt a korábbi két kibocsátásban résztvevők eleve megkaptak – hozzájuk a ForeverZone Box már október 13-án megérkezett. Nem maradnak ki azonban azok sem, akik eddig még nem találkoztak a Binance nevével: akik október 11. és 24. között az erre dedikált ForeverZone Collection oldalon, vagy a MEETCR7 kód megadásával regisztrálnak a kriptotőzsdére, szintén igényhetik a CR-t ábrázoló legújabb NFT-k egyikét – amíg a készlet tart. A Binance ezzel is azt szeretné elérni, hogy minél nagyobb közönség ismerkedjen meg az NFT-k izgalmas világával.
Azok a meglévő Binance-felhasználók, akik kimaradtak a korábbi CR7 NFT-kampányokból, úgy juthatnak hozzá egy ForeverZone NFT-hez, hogy ajánlják a Binance-t egy jövendőbeli felhasználónak, a ForeverZone oldalon megadott instrukciókat követve.
Hogyan lehet a CR7 NFT-khez hozzájutni?
Az új Binance felhasználók ezen az blogon találnak részletes leírást arról, hogyan kell regisztrálni egy Binance fiókot, milyen személyes adatokat kell ehhez megadni, és hogyan kell igényelni az ingyenes CR7 ForeverZone csomagot. Szintén dedikált blogbejegyzés írja le annak menetét, hogyan lehet új felhasználóknak, elsősorban Ronaldo-rajongóknak egy link elküldésével ajánlani a Binance kriptotőzsdét. Minden egyes új ajánlás egy új NFT-ajándékcsomagot jelent, ám csak a készlet erejéig.
A Binance a hazai futballrajongóknak is juttat különleges NFT-ket
A Binance minden hazai bajnoki mérkőzésen ingyenes, de korlátozott példányszámban rendelkezésre álló NFT-ket biztosít a Ferencváros szurkolóinak. A zöld, fehér és arany színű Fradi-NFT-k mellé a focirajongók szurkolói sálakat, pólókat és mezeket is kapnak. Azok, akik ezekből a relikviákból többet is összegyűjtenek, a Fradihoz kötődő exkluzív eseményeken vehetnek részt, és további ajándékokban részesülnek a futballszezon végén. Ahhoz, hogy a különleges Fradi-NFT-khez és szurkolói tárgyakhoz a rajongók hozzájussanak, elég egy fiókot nyitniuk a binance.com-on.
Kapcsolódó cikkek
- Mesterséges intelligenciával harcol a Binance a tiltott piacbefolyásolás ellen
- Binance-felmérés: az adományozók harmada már blokkláncon utal
- A magyar felhasználókra is optimalizálta alkalmazását a világ legnagyobb kriptotőzsdéje
- A világ legnagyobb vagyonkezelője állt be a Bitcoin mögé
- Nyomozói csoport a kriptobűnözés ellen
- Binance: a kriptoiparág egészségesen fejlődött az elmúlt fél évben
- Közel száz helyen lehet Magyarországon kriptovalutával fizetni
- Binance: 124 millió diák tanulhat hamarosan a blokkláncról és a kriptotechnológiákról
- Örökre megváltozhat, hogyan rajongunk a sztárokért
- így adóznak a kriptovaluták Európában és a FÁK országaiban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.