Tovább erősíti magyarországi jelenlétét a világ egyik vezető szoftverfejlesztő vállalata
A világ egyik vezető AI-alapú, globális felhőszolgáltatója, a Genesys új kutatás-fejlesztési (K+F) központot nyitott Budapesten, amely a vállalat magyarországi beruházásának újabb mérföldkövét jelenti. A Genesys 2021-ben vásárolta meg a LogMein Bold360 termékét, ezzel pedig létrehozta magyarországi központját, a Genesys Hungary-t.
Az elmúlt két és fél évben a Genesys több mint háromszorosára, közel 200 főre növelte magyarországi csapatát és a jövőben további növekedést tervez. A Genesys Hungary az amerikai vállalat számára jelentős európai K+F központtá vált, amely élen jár az AI- és felhőalapú felhasználói élményt támogató innovációkban. A magyar csapat kulcsfontosságú szerepet játszik a Genesys Cloud CX, az AI-alapú élményszervezési platform fejlesztésében, amelynek segítségével a Genesys forradalmasítani tudja a szervezetek ügyfelekkel és alkalmazottaikkal való kapcsolattartását.
Az összes szolgáltatást magában foglaló platformként a Genesys Cloud CX egyesíti a hang, a digitális és a munkaerő-elkötelezettség képességeit egy könnyen használható megoldásban, így segítve a világ minden táján a különböző méretű szervezeteket a következő generációs élmények kialakításában. A Genesys Cloud CX platformot használó több mint 4500 ügyfél a legkülönfélébb iparágakból kerül ki, többek között a pénzügyi szolgáltatások, a kiskereskedelem, az egészségügy és a közszféra területekről.
“Az új, budapesti K+F központ megnyitása is jól mutatja a Genesys elköteleződését a magyar piac és a magasan képzett, mérnöki tudással rendelkező szakemberek iránt, akik kulcsfontosságú szerepet játszanak azoknak az innovációknak a fejlesztésében, amelyek a jövőbeni ügyfél- és munkavállalói élményeket alakítják és amelyek lehetővé teszik a szervezetek számára, hogy végponttól végpontig, személyre szabott élményeket nyújtsanak” – mondta Tony Bates, a Genesys vezérigazgatója és elnöke.
“Az új központ megnyitása nem csak globális szinten nagy lépés, de a Genesys Hungary számára is fontos mérföldkő. A back end, front-end, data, QA, DevOps mérnökökből, UX Design, Product, technikai ügyfélszolgálati szakemberekből és támogató területekből álló magyar csapatnak eddig is kulcsfontosságú szerepe volt a Genesys Cloud CX platform fejlesztésében, amely a beruházás megvalósulásával tovább erősödik majd” – tette hozzá Vassy Attila, a Genesys Hungary vezérigazgatója.
A 2024-es pénzügyi év második negyedévében a Genesys Cloud CX platform felhasználóinak száma meghaladta az egymilliót, a vállalat pedig több mint 50%-os éves növekedésével az időszakot 1,2 milliárd dollár bevétellel zárta. A Genesys Hungary a vállalat digitális megoldásainak K+F otthona, ahol az ügyfélmémény jövője és az AI-alapú élmény-orchestráció kel életre, tudásvezérelt chatbotokkal, a mesterséges intelligencia által kiegészített ügynök-élménnyel és teljes körű ügyfél-útvonal kezeléssel.
A Genesys új központja Budapest belvárosában, az Eiffel téren, közel 3000 négyzetméteren nyílt meg. A LEED környezettudatos épületminősítési rendszerre is pályázó iroda kialakításánál fő szempont volt a környezettudatosság és a fenntarthatóság. Ez a minőségi iroda és a 2023-as Legjobb Munkahely Magyarországon elismerés biztosítja az alapot, hogy a vállalat tovább folytathassa növekesési pályáját a régió tehetségeinek foglalkoztatójaként.
A Genesys Hungary erős közösségi kapcsolatokat is ápol, beleértve a Genesys OSC Vízilabda Sportklub névadó szponzorálását is, amely elkötelezett a tehetséges magyar fiatalok sikeres vízilabdázókká vagy sportot szerető felnőttekké való fejlesztésében.
Kapcsolódó cikkek
- Tőkepiaci holdinggá alakul a 4iG
- Magyar kiberbiztonsági laborral bővült a TIC szektor vezető cégcsoportja
- A Magyar Telekom 2023. harmadik negyedéves eredményei
- Új vezető a Schneider Electric hazai Secure Power csapatánál
- A UPS egészségügyi üzletága új logisztikai és disztribúciós vezetőt nevez ki
- Idén negyedszer lett Családbarát Munkahely a Bridgestone
- Jelentősen nőtt az LG árbevétele és üzemi nyeresége is
- Kyrylo Khomiakov lesz a Binance Közép-Ázsia regionális vezetője
- Új üzletágat indít az Egis hazánkban
- Az ABB 2023. III. negyedéves eredményei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone
A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.
Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet
December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.