Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
A Magyar Marketing Szövetség elhozza a hazai szakemberek és marketingtevékenységet végzők számára a legszínvonalasabb stratégiai, kreatív, digitális, illetve technológiai tudásbővítő kurzusokat. Az SMP Masters magyar nyelvű, programsorozat összesen 5, egyenként 2 napos tematikus kurzusból áll.
Ne feledd, mindjárt kezdünk! Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus! Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
Ismerd meg, hogy milyen tudásra tehetsz szert programsorozatunk első moduljában, és REGISZTRÁLJ MOST ÁPRILIS 22-ig extra kedvezménnyel!:
1. Márkaépítés- és menedzsment
Oktatók: Kovács András Péter (Yettel) és Szauter Zsolt (Foodora)
Időpont: május 9, május 16.
Képzési programsorozatunk első moduljában oktatóink bemutatják számodra, hogy mire építheted márkád erejét, milyen eszközökkel menedzselheted, gondozhatod terméked, illetve szolgáltatásod brandjét hazai, illetve nemzetközi piacon egyaránt.
A kurzus végére kézzelfogható tevékenységek sorozatát sajátíthatod el, amelyek segítségével márkád ismertsége és értéke látványosan növekedhet. Emellett megismered azokat az eszközöket is, amelyek segítségével a márkamenedzsment hatékonyságát és eredményességét is mérheted.
Itt egy kis ízelítő arról, hogy milyen témakörökre számíthatsz a két oktatási nap során:
Márkaépítés – Május 9. (Kovács András Péter, Yettel – márka és kommunikációs igazgató):
• Brand és branding fogalma és kapcsolatuk
• A márkaépítés alapvető lépései
• A márka funkciói márkatulajdonos és fogyasztói oldalról
• Branding-alapvetések B2C, illetve B2B piacokon
• Márka: Mibe kerül, meddig tart felépíteni és hogyan mérjük a sikerét?
• Márkaérték modellek és rangsorok: BrandZ, illetve Interbrand
• A márka ígérete: márkaidentitás modellek
• Inspiráló márkák és ami mögöttük van (esettanulmányok)
Márkamenedzsment – Május 16. (Szauter Zsolt, Foodora – marketing igazgató):
• A branding gyakorlati lépései vállalati közegben
• A márka célközönségének meghatározása
• B2C és B2B célcsoport-karakter különbségei
• Az eredményes márkakommunikáció és annak hatékony csatornái
• A márka offline és online érintkezési pontjai
• Márkamenedzsmenttel kapcsolatos tevékenységek és szerepek a szervezetben, vállalkozásban
• Kihívások és megoldások: Márkamenedzsment hazai és nemzetközi térben (esettanulmányok)
Eredeti ár: 180.000 Ft+ÁFA
Early Bird ár MOST: 153.000Ft+ÁFA
További kurzusaink, amelyekre most szintén kedvezményesen jelentkezhetsz:
• Kreatív és technológiai marketing (Május 23, 30)
• Digitális stratégiák és marketing taktikák (Június 6, 13)
• Content és Social Media marketing (Június 18, 20)
• Kampánymenedzsment és értékesítés (Június 25, 27)
A kurzusokon olyan elismert hazai és nemzetközi piacon is tapasztalattal bíró gyakorlati szakemberek oktatnak, mint Balogh Tímea (Telekom), Kató Tamás (PPCOUT Digital) Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Metykó Tibor (Euronics), Mondovics Péter (Mastercard), Spiegel György (Borsodi), illetve Tóth András Mihály (Microsoft).
Tudtad?! Kurzusaink együttes elvégzése esetén Senior Marketing Professional Diploma szerezhető. Sőt, a teljes programban való részvételed esetén további extra kedvezményt biztosítunk Számodra.
A 15%-os Early Bird kedvezményünk a teljes SMP mesterképzésre is érvényes! Eredeti ár: 590.000 Ft+ÁFA
Early Bird ár MOST: 500.000Ft+ÁFA
A képzések helyszíne a Microsoft Székház (Budapest 1031 Graphisoft Park 3. M épület)
Mit kínálunk számodra az SMP Marketing Masters képzési programmal?
• elektronikusan elérhető tananyagot
• ellátást (minden napon két kávészünet - kávé, aprósütemény, ital és egy ebéd)
• személyes networking lehetőséget az oktatókkal és a résztvevőkkel
• mentor programot igény esetén
• oklevél kiállítását
• a Magyar Marketing Szövetség támogatását álláskeresésben
• a Magyar Marketing Szövetség szakmai támogatását az utolsó kurzusodat követően
Felkeltettük az érdeklődésedet? Csapj le most a lehetőségre!
A képzéssel kapcsolatos további információkért látogass el a honlapunkra!
Kapcsolódó cikkek
- A skizofrén marketing korszaka
- 2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
- Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
- Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
- Dr. Törőcsik Mária a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata
- Marketing Trendbook-ot állít össze a Magyar Marketing Szövetség
- Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.