A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.
Aznapi csomagautomatás kiszállítási szolgáltatást vezet be az eMAG a webáruházában megjelölt több mint harmincezer termékre, amelyeket a tavaly átadott, 117 ezer négyzetméteres dunaharaszti logisztikai komplexumból szállít ki a társaság.
E termékek esetében a hétköznap délig leadott megrendeléseket az ügyfelek várhatóan ugyanazon a napon átvehetik több mint 300 Budapesten és Pest vármegyében működő easybox csomagautomatából. A hétköznap dél és éjfél között leadott, aznap átvehetőként megjelölt termékekre vonatkozó megrendelések várhatóan másnap 21 óráig érkeznek meg a csomagautomatákba. A rendelés státuszáról, a csomagautomatába való megérkezéséről az eMAG mobilalkalmazásából, illetve SMS-ben kapnak értesítést az ügyfelek.
Az eMAG a közelmúltban bevezetetett másik újítása, hogy március eleje óta az országszerte működő több mint 700 easybox csomagautomatába már szombati napokon is továbbítja a pénteken 21 óráig leadott, saját forgalmazású, a dunaharaszti raktárban elérhető termékekre vonatkozó rendeléseket.
“Tavaly komoly logisztikai fejlesztéseket hajtottunk végre a magyar piacon: a jelentős mértékben automatizált dunaharaszti logisztikai komplexumunk kialakítása teszi lehetővé, hogy jelentősen meggyorsítsuk az eMAG-ról történő rendelések kiszolgálását, így fokozva az ügyfeleink vásárlási élményét. Kutatásaink szerint a Z generáció tagjai közül kikerülő ügyfeleink körében a legmagasabb prioritású a lehető legrövidebb kiszállítási idő, de nyilván a többi korosztály tagjainak mindennapjait is megkönnyíti a felgyorsuló kiszolgálás. A csomagautomatákkal kapcsolatos fejlesztések azért fontosak, mert ügyfeleink leginkább preferált átvételi módjává válta ez a platform: tíz rendelésből ötöt már ilyen módon vesznek át” – kommentálta az új logisztikai szolgáltatás bevezetését Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
- Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
- Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu
- A Packeta azonnali megoldást kínál a webshopoknak, hogy megfeleljenek az új postarendelet előírásainak
- Robbanás előtt áll az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon
- A rövid futamidejű, kamatmentes ajánlatok pörgetik az áruhitelt az eMAG-nál
- Kevesebbet költünk a neten – Az online vásárlási szokásokat vizsgálta az NMHH
- Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
- Ezt tudja most egy tévé, amit egy tipikus magyar vásárló választ
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.