A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.
Aznapi csomagautomatás kiszállítási szolgáltatást vezet be az eMAG a webáruházában megjelölt több mint harmincezer termékre, amelyeket a tavaly átadott, 117 ezer négyzetméteres dunaharaszti logisztikai komplexumból szállít ki a társaság.
E termékek esetében a hétköznap délig leadott megrendeléseket az ügyfelek várhatóan ugyanazon a napon átvehetik több mint 300 Budapesten és Pest vármegyében működő easybox csomagautomatából. A hétköznap dél és éjfél között leadott, aznap átvehetőként megjelölt termékekre vonatkozó megrendelések várhatóan másnap 21 óráig érkeznek meg a csomagautomatákba. A rendelés státuszáról, a csomagautomatába való megérkezéséről az eMAG mobilalkalmazásából, illetve SMS-ben kapnak értesítést az ügyfelek.
Az eMAG a közelmúltban bevezetetett másik újítása, hogy március eleje óta az országszerte működő több mint 700 easybox csomagautomatába már szombati napokon is továbbítja a pénteken 21 óráig leadott, saját forgalmazású, a dunaharaszti raktárban elérhető termékekre vonatkozó rendeléseket.
“Tavaly komoly logisztikai fejlesztéseket hajtottunk végre a magyar piacon: a jelentős mértékben automatizált dunaharaszti logisztikai komplexumunk kialakítása teszi lehetővé, hogy jelentősen meggyorsítsuk az eMAG-ról történő rendelések kiszolgálását, így fokozva az ügyfeleink vásárlási élményét. Kutatásaink szerint a Z generáció tagjai közül kikerülő ügyfeleink körében a legmagasabb prioritású a lehető legrövidebb kiszállítási idő, de nyilván a többi korosztály tagjainak mindennapjait is megkönnyíti a felgyorsuló kiszolgálás. A csomagautomatákkal kapcsolatos fejlesztések azért fontosak, mert ügyfeleink leginkább preferált átvételi módjává válta ez a platform: tíz rendelésből ötöt már ilyen módon vesznek át” – kommentálta az új logisztikai szolgáltatás bevezetését Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
- Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
- Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu
- A Packeta azonnali megoldást kínál a webshopoknak, hogy megfeleljenek az új postarendelet előírásainak
- Robbanás előtt áll az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon
- A rövid futamidejű, kamatmentes ajánlatok pörgetik az áruhitelt az eMAG-nál
- Kevesebbet költünk a neten – Az online vásárlási szokásokat vizsgálta az NMHH
- Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
- Ezt tudja most egy tévé, amit egy tipikus magyar vásárló választ
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Brüsszelig jutott a magyar diákok ötlete
Haladnak a megvalósítás felé a hazai orvosegyetemek és egészségipari vállalkozások által felkarolt hallgatói fejlesztési ötletek. A diákok projektjei több hazai és külföldi konferenciát megjártak, a legjobbak pedig már a saját vállalkozásukat készítik elő.
Az ABB továbbfejlesztett hajtása új életre kelti a NASA szélcsatornáját
Az ABB Motion OneCare szerviz-megállapodás részeként az ABB az Amerikai Nemzeti Repülési és Űrhajózási Hivatal (NASA) számára korszerűsítette a változtatható sebességű hajtást (VSD), amivel legalább 10 évvel meghosszabbítja a hamptoni (Virginia állam) Langley Kutatóközpontban található National Transonic Facility (NTF) elnevezésű szélcsatorna élettartamát. A nagy magasságú és a hangsebességhez közeli repülési körülmények közötti szimulálására alkalmas szélcsatornát a repülőgépek teljesítményének és üzemanyag-fogyasztásának optimalizálására használják. Ezt a szélcsatornát használták korábban a Boeing 777-es, az űrsikló és gyorsítórakétájának tesztelésére is.
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.