K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.
Hála a digitális megoldásoknak, az utóbbi években jelentősen egyszerűsödött a kkv-k adminisztrációja. Ilyenek a bankszámlával összekapcsolható online számlázók, amelyekkel már automatikusan történik a beérkező utalások és a számlák párosítása, a mobiltelefont bankkártyaelfogadó terminállá formáló softPOS megoldás, vagy az online számlanyitás és az e-posta.
A digitális megoldásokban rejlő lehetőségeket a K&H több mint 115 ezer kis- és középvállalkozói ügyfele is látja: szinte mindegyikük rendelkezik valamilyen elektronikus csatornával, amelyet döntő többségük napi rendszerességgel használ is. A kimenő utalások közel 99 százalékát elektronikus úton hajtják végre, a mobilbankot pedig már 68 ezren használják közülük, főként átutalásra, a számlatranzakciós történet ellenőrzésére és a kártyalimitek átállítására.
Újabb mérföldkő a digitalizációban
A kkv-knak immár saját virtuális pénzügyi asszisztensük is lehet, ráadásul ingyen. Kate, a K&H mesterséges intelligencia-alapú digitális pénzügyi asszisztense tavasztól ugyanis elérhető a kkv-ügyfelek számára is. A K&H 2022-ben elsőként a lakossági ügyfeleknek tette elérhetővé az új technológiát. 2023 őszére pedig Kate-nek (és fejlesztőinek) sikerült eljutniuk arra a szintre, hogy a digitális pénzügyi asszisztens már beszédhanggal adott átutalásokat is végrehajt. Ez a megoldás rendkívüli mértékben megkönnyíti és felgyorsítja a bankolást. Nincs szükség a funkciók közötti keresgélésre, elegendő megkérni Kate-et, hogy rögzítsen be egy utalást, vagy mutassa meg a PIN-kódot, esetleg állítsa be a bankkártyához tartozó készpénzfelvételi limitet, vagy szükség esetén tiltsa le a bankkártyát. Miután Kate rögzítette az ügyfél kérését, már csak a megszokott módon jóvá kell hagyni a megbízásokat. A K&H-nak azoknak az ügyfelei, akik lakossági számlájuk kapcsán már találkoztak Kate-tel, vállalkozói profiljukban ugyanúgy számíthatnak Kate segítségére mint, ahogy azt megszokták már a lakossági ügyek intézésekor.
Kate a nemzetközi piacon is a legkorszerűbb technológiák közé tartozik: van személyisége, rögtön a nyitóoldalon elérhető, nem csak végrehajtja az utasításokat, de szükség esetén végig is vezeti az ügyfelet a folyamaton. Személyre szabott üzeneteket is tud küldeni, valamint szabadszavas megfogalmazásokat is lehetővé tesz és megért.
A K&H tavasztól fokozatosan elérhetővé teszi Kate, a digitális pénzügyi asszisztens szolgáltatásait valamennyi, mobilbanki applikációval rendelkező vállalkozói ügyfele számára is. Ezzel lehetővé válik, hogy a kkv-tulajdonos a lehető legkönnyebben kezelje pénzügyeit, idejét és energiáját pedig elsősorban vállalkozása fejlesztésére tudja összepontosítani.
Kapcsolódó cikkek
- Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
- Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
- Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
- Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
- Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
- Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
- Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
- Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
- A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
- Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új kihívások és ajándékok várnak a BME Állásbörzéjén!
Az ország legnagyobb és legrégebbi állásbörzéje, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) rendezvényén idén március 11-12-én debütál a Job Tinder. Ez az új eszköz segít a diplomás vagy diplomát szerző mérnököknek megtalálni a számukra legmegfelelőbb munkahelyet.
A lámpák lekapcsolása már nem elég az energia-megtakarításhoz
A Schneider Electric nemzetközi kutatása szerint jelentős különbség van az ingatlantulajdonosok energiafelhasználással kapcsolatos elvárásai és a tényleges cselekedeteik között. A felmérés eredményei alapján a válaszadók több mint 80%-a fontosnak tartja az energiahatékonyságot, ugyanakkor sokak számára továbbra is a lámpák lekapcsolása jelenti a legfőbb energiamegtakarítási intézkedést.
Ezek 2025 legfontosabb IT trendjei
Az idei év technológiai fókuszterületei között az AI, az üzleti intelligencia és az automatizálás kerülnek a középpontba, míg a legnagyobb kihívásokat a költség- és humánerőforrás-korlátok jelenthetik – áll a Protechtor CIO Navigátor felmérésében, amely 70+ magyar vállalati IT-vezető véleményét tükrözi. Az innováció iránti szándék világos, hiszen a cégek 56%-a már rendelkezik előre kidolgozott digitalizációs stratégiával, ami jelentős előrelépés. Ugyanakkor a piacon komoly eltérések tapasztalhatóak: míg a vezetők többsége optimistán tekint a 2025-ös évre, és 50%-uk a bővülő IT-büdzséből várja a fejlődést, addig ugyanennyien aggódnak a változatlan vagy csökkenő pénzügyi források és a fokozódó technológiai verseny hatásai miatt.