XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.
A kétnapos eseményen három előadóteremben folynak majd az előadások, harmincnál is több neves előadó részvételével, s öt teljes értékű workshopra is sor kerül.
Ha egy konferencia eléri a huszadik évfordulóját, az mindenképpen jelentős eredmény, és persze jó alkalom is egy kis visszatekintésre. Az első nap estéjén egy kerekasztal beszélgetéssel kezdődik az ünneplés, amelyen a résztvevők együtt idézik fel a két évtizeddel korábbi körülményeket. 20 éve minden sokkal könnyebb volt, vagy nem? Az biztos, hogy az akkori e-kereskedők csoportja egy nagyobb szobában elfért egyszerre. Milyen volt az e-ker élet, amikor még kétkedve néztek rájuk az ismerősök, amikor a hazai teljes e-ker forgalom 10 Mrd Ft volt, amikor a kártyás fizetés még nem is nagyon létezett. Szó lesz növekedésről, megoldhatatlan akadályokról, kudarcosabb sztorikról és hogy mit hozhat a jövő, hiszen ki tudhatná jobban mint azok, akik már 20 éve együtt űzik ezt a szakmát! A beszélgetés során egy könnyed hangvételű szakmázással és sztorizgatással vezetik át a szervezők a szakmai napot egy jó hangulatú estébe.
Egy közös koccintást követően az Ecommerce Hungary nagydíjak átadásával, egy kis vidám programmal, utána pedig egy remek bulival, a Radio Live zenekar fellépésével folytatódik a program, a második napon pedig remek motivációs előadások után teljes értékű workshopokat, képzéseket tartanak az érdeklődőknek. Neves külföldi szakértővel is találkozhatnak, aki Amazon és más marketplace témában tart előadást, és teret kap a felfutóban lévő B2B is.
A konferencia szlogenje: Ismerd meg az ismeretlent és a szervezők azt ígérik, ezért tesznek is majd, hogy a résztvevők a konferenciáról új tudással felvértezve térjenek majd haza.
Konferenciajegyek, szállásfoglalás és részletes program az ekerkonferencia.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
- Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
- Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
- A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
- Ez lehet a rohamosan terjeszkedő olcsó kínai webshopok igazi ellenfele
- Mit tehet a vasút a fenntarthatóbb turizmusért?
- PwC Debrecen Business Forum 2024
- A skizofrén marketing korszaka
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.