Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.
Az október 3-án lezajlott rendkívüli tisztújító küldöttgyűlésen az egyesület küldöttjei egyhangúlag Zabari Istvánt választották meg az egyesület új elnökévé az elkövetkezendő 3 évre. István a Lumenet Kft. képviseletében sok éve tagja az egyesületnek. Az elmúlt 4 évben az egyesület alelnökeként és a Középvállalati tagozat vezetőjeként vette ki aktívan részét az 5 fős elnökség és az egyesület munkájából.
István online pályafutása 2012 november végén indult a Vilagitas.eu oldal megnyitásával. Előtte világítástechnikai kivitelezéssel és korábban értékesítéssel foglalkozott, de volt szerencséje pár évig koordinálni egy akkoriban Magyarországra belépő élelmiszer-üzletlánc első száz üzletének villamos és világítástechnikai kivitelezését is. István véleménye szerint kétféleképp lehet dolgozni: vagy a legvadabb kamasz szerelem szenvedélyével, vagy sehogy. Nagyszerű munkatársaival, ezzel a szenvedéllyel építették fel az ország legnagyobb világítástechnikai e-kereskedését.
Az egyesület új elnöke szerint sosem volt még ilyen fontos a magyar e-kereskedők érdekvédelme, mint most és várhatóan a következő években. Meggyőződése, hogy a magyar gazdasági szereplők esélyegyenlőségének elérése a legfontosabb, melyet a problémákat belülről ismerő szakember tud leginkább közvetíteni a döntéshozók felé. Véleménye szerint a következő években az kell legyen az Ecommerce Hungary célja, hogy az egyre inkább globalizálódó e-kereskedelmi versenyben minél több magyar vállalkozás maradhasson talpon és minél több magyarországi és regionális sikertörténet születhessen, mely segíti a magyar gazdaságot. István véleménye szerint most hidat kell építenünk a magyar e-kereskedők, szolgáltatók, a területen dolgozó szakmai szervezetek és törvényhozók között, mert tiszteséges, esélyegyenlőségen alapuló verseny csak összefogással érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
- Megérkezett Magyarországra az Allegro
- Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
- GKID: beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
- Egyre kevésbé holtszezon a nyár az e-kereskedelemben
- Újabb jel mutatja, hogy a Temu a hazai online kereskedelem sírját ássa
- Az Ecommerce Hungary támogatja az Ecommerce Europe nyílt levelét
- Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Ezzel a fintech újdonsággal növelik bevételüket a webáruházak
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.