Kerekasztalon tálalt Minor-csemegék
A jelen lévő üzleti és szakmai döntéshozók, ha a jövőt firtató kérdésekre a kerekasztal résztvevőitől nem is kaptak választ, de a B2B kereskedelemtől egy ügyfélközpontúság jellemezte üzleti modellig vezető út stációit elméletben egyes szakaszait a bemutatókon gyakorlatban is végigjárhatták. Az előadásokon közvetett módon a piaci pozíció erősítéséhez, a versenyképesség növeléséhez, valamint a feladathoz és a körülményekhez mért biztonsági megoldások kiválasztásához is kaphattak tippeket. A forgalmazó-felhasználó viszony átalakulásáról, és a tanácsadók, szolgáltatók szerepváltozásáról a hagyományosból az új gazdaság felé vezető úton szintén kifejtették véleményüket az előadók.
A rendezvényt záró szekcióüléseken a biztonságos hálózatok, hardvermegoldások, valamint az információ- és kapcsolatvédelmi és ügyfélkapcsolati megoldások voltak terítéken.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Aquis néven megújul a 18 éves Minor
- B2B megoldással bővült a Sun SOA termékkínálata
- Vizitdíj-automaták a MINOR-tól
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Szakmai konferencia az üzleti folyamat-automatizálásról
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól