Megújult a BTL.hu marketingkommunikációs online magazin

, 2001. július 29. 11:34
Megújult a Below the Line szakma online lapja, a www.btl.hu címen elérhető BTL.hu. Az eddigi frame-es szerkezetet egy sokkal dinamikusabb, könnyebben kezelhető rendszer váltotta fel, új rovatstruktúra jelent meg. A magazin közreműködik a Danubius Sales House hivatalos website-jának, a DSH-online-nak (www.dsh-online.com) a tartalomfejlesztésében, a BTL.hu szállítja a DSH-online híreit.
Több mint egyéves sikeres működést követően megújult a hazai marketingpiac Below the Line (BTL) szakterületével foglalkozó online magazin, a BTL.hu. Az elsősorban marketing, BTL és gazdasági híreket, cikkeket napi többszöri frissítésben közlő oldal nemcsak küllemében, de tartalmában is megváltozott.

A BTL egyes területeit fedik le a rovatok: A DM rovat a hazai és külföldi direkt marketingkampányokról, újdonságokról, a DM-piacon történő vállalati változásokról nyújt teljes körű tájékoztatást, a PR rovat a hazai és nemzetközi PR-eseményeknek, a PR-ügynökségek legfrissebb kampányainak és projektjeinek biztosít teret, a Promóció rovatban pedig megtalálhatóak a legfontosabb, aktuális sales promotion akciók rövid leírásai. A lap egyik legnépszerűbb rovata lehet a jövőben az Internet, amely a világháló újdonságaival foglakozik marketing szemszögből megközelítve. A Speciális média című rovatba kerülnek mindazok az újdonságok, új eszközök és hírek, amelyek a klasszikus médiumokon kívüli reklámcsatornák és -eszközök világát térképezik fel. Az Integrált kommunikáció című rovat olyan cikkeket és híreket rejt, amelyek integrált kampányokat dolgoznak fel esettanulmányként, felrajzolják a teljes média- és kommunikációs eszközpalettát, valamint azok használati módját.

Az Ügynökségek rovat több, jelentős kommunikációs ügynökség történetét, kialakulását, működését és szolgáltatási palettáját mutatja be cikkein keresztül, miközben a rovatba felkerülő hírek a hazai és nemzetközi kommunikációs ügynökségek újdonságaira hívják fel a figyelmet. Az Állás rovatot bármely új, marketing- és gazdasági területen jártas munkatársat kereső kommunikációs cég ingyen használhatja, hasonlóan az állást kereső vagy változtató kollégákhoz. A Cégek rovat egy adatbázissal segíti az olvasók tájékozódását, akik a legfontosabb magyar ügynökségek, kommunikációs cégek, desingerek, rendezvényszervezők telefonszámait és elérhetőségeit itt egyszerűen kereshetik. A Galéria rovat a kreativitásnak ad teret: érdekes-mókás alkotások (pl. a reklám témájú Hét képe című rovatunk képei), fotósok portfóliói és fotóriportok színesítik a site tartalmát. A BTL.hu új struktúráját és külalakját a szerkesztőséggel szoros együttműködésben a Human Telex Interactive divíziója tervezte.

A BTL.hu júliusban az átalakuláson túl más újdonsággal is szolgál: megállapodást kötött a Danubius Sales House-szal, hogy az ettől a héttől már publikusan is elérhető DSH-Online tartalomfejlesztésében partnerként részt vesz. A website különlegessége, hogy a kereskedőház termékeinek bemutatása mellett folyamatos, napi frissítésű szakmai hírszolgáltatást is kínál, amelyet a BTL.hu szerkesztősége biztosít. Az elsősorban online és rádiós hírek, értesülések mellett ügynökségi és kutatási témák is napirendre kerülnek a DSH-Online oldalain. Minden héten a hazai reklám- és médiaszakma legjelesebb művelői jelentkeznek egy-egy vitaindítóval. Elsőként Braun Róbert, az Index kommunikációs igazgatója ragadott tollat.

Kulcsszavak: marketing website reklám

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36