Telenor-djuice: ideje van a kövek elhányásának és ideje a kövek egybegyűjtésének

forrás Prim Online, 2011. április 8. 19:22

A Prédikátor könyvének szellemében cselekszik a Telenor: amikor úgy érezte, hogy a Djuice márkát azzal erősíthetik, hogy önálló cégként tevékenykedik tovább, akkor kiszervezték, most viszont, amikor a Telenorra fér rá némi erősítés a konkurenciaharcban, visszaszervezik. 

A djuice kiszervezése meghozta a maga hozadékát: a márka a fiatalok körében egy év alatt meghétszerezte népszerűségét, élménymárkává vált, kibővítette készülékportfolióját, bevezette a részletre vásárlás lehetőségét és újragondolta disztribúciós hálózatának felépítését. Jelentős sikereket ért el tehát eddig, és a jövőre vonatkozó tervek is rendkívül ambiciózusak.

A Telenor nem töri le ezeket a terveket, viszont a - mint a cég azt a mai sajtóközleményében írja: "a hatékonyság fokozása, a szinergiák kiaknázása érdekében" a kereskedelmi divíziójába integrálja a djuice-t.  „A djuice-t továbbra is stratégiailag fontos márkának tekintjük, mely meghatározó szerepet játszik a Telenor életében. A most bejelentett változásoknak köszönhetően, javítani tudjuk a vállalat költséghatékonyságát, és jobban kiaknázhatjuk a márkáink közötti szinergiákat. Biztos vagyok abban, hogy az új felállással újabb lendületet fogunk venni, és további sikereket érünk majd el közösen” – mondta Christopher Laska, a Telenor Magyarország Zrt. vezérigazgatója.

Tavaly december óta a djuice termékei már hatvannál is több kiemelt Telenor boltban, ma pedig már a teljes értékesítési hálózatban elérhetőek. A bővítés által a fiatalok számára fizikailag is elérhetőbbé vált a márka, ez pedig bevételi többletet eredményezett. A djuice portfóliójában jelenleg több mint ötven készülék szerepel, melyek között helyet kaptak az androidos és a felsőkategóriás okostelefonok is. A márka által kínált tarifacsomagok, szolgáltatások, ahogy a készülékkínálat is, a fiatalok igényeihez igazodnak, s ezen a jövőben a Telenor sem kíván változtatni, hiszen az elsődleges cél továbbra is márka erősítése, immáron a vállalaton belül biztosítva annak működését.

A szervezeti átalakítás következtében Biró Balázs pozíciója megszűnt, így ő távozik a vállalattól. „Biró Balázsnak a jövőben további sikereket kívánok, megköszönve a djuice márka újraindítása során végzett munkáját és rendkívüli elkötelezettségét.” – mondta el Christopher Laska.

 

Kulcsszavak: Telenor-hu Djuice Telenor

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung új okosórája mélyreható betekintést kínál egészségügyi állapotunkról

A Samsung bejelentette okosóra termékcsaládja új tagjának bevezetését.  A júniustól Magyarországon is kapható Galaxy Watch FE készülékkel még több felhasználó férhet hozzá a vállalat fejlett és átfogó, jóllétet szolgáló élményéhez. A Galaxy Watch FE a Galaxy Watch úttörő hardverteljesítményét és fejlett egészség- és fitneszmegőrző funkcióit stílusos és tartós kialakítással ötvözi. Az új okosóra ideális lehet mindazoknak, akik széleskörű ismeretekkel javítanának általános egészségi állapotukon és jóllétükön.

 

2024. június 16. 13:55

Nyártól Net-Coach-ok segítik az NMHH céljait

2024. június 15-én sikeres záróvizsgát tettek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Apor Vilmos Katolikus Főiskola közös kezdeményezésével indult Újmédia Pedagógia ösztöndíjas felnőttképzési program hallgatói. A Net-Coach-programban az NMHH a magyar pedagógusokkal összefogva olyan tudásközösséget épít, amely segít az iskoláknak és a családoknak megérteni az újmédia világát és sikeresen megküzdeni a digitális élet kihívásaival.

2024. június 16. 12:20

Megfizethető 4K monitorok IPS panelekkel a fokozott termelékenységhez és szórakozáshoz

A kijelzőspecialista AOC izgalommal mutatja be két új, otthoni és irodai felhasználóknak szánt ultra-nagy felbontású (UHD) monitorát: a 27 hüvelykes (68,6 cm) AOC U27B3A és U27B3AF modelleket. Ezek a monitorok kivételes tisztaságot és élénk színeket kínálnak, így tökéletesen alkalmasak a napi feladatok széles skálájához, a táblázatkezeléstől és a webböngészéstől kezdve az egyszerűbb képszerkesztésig és bármilyen médiafelhasználásig. 

 

2024. június 16. 10:38

Az AI már a konyhaajtón kopogtat

Az újgenerációs Samsung háztartási eszközök többek közt a konyha fogalmát is újraértelmezhetik a mesterséges intelligencia segítségével. Az AI lehetőségeknek és SmartThings funkcióknak köszönhetően számos konyhai készülékünk még hatékonyabban végezheti feladatait. 

2024. június 15. 18:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30