Fadarabot vett iPad helyett
Nemhogy "fapados", hanem egyenesen fa iPadet vett egy nő az Egyesült Államokban csalóktól.
A 22 éves vevő Dél-Karolina államban egy gyorsétterem parkolójában kapott a rendkívüli vételen, amelyről azt hitte, hogy az évszázad üzlete. Két férfi lépett hozzá és 300 dollárért vadonatúj táblagépet kínált neki. Bár az ár így is jóval alacsonyabb volt a normálisnál, a nő lealkudott belőle 120 dollárt, így aztán még jobban örült, hogy potom 36 ezer forintnyi dollárért lett egy vadonatúj Apple iPadje.
A csaló duó azután a pénz kifizetése közben látszatra visszatette eredeti dobozába a valódi gépet, ám közben kicserélte a "bemutató darabot" egy falapra.
A nő nem sokkal később többszörösen is meghökkent. Egyrészt, hogy egy darab fát vett ennyi pénzért, másrészt, hogy milyen tökéletesen "fest" a fagép - meg a duó. A famasina ugyanis látványra egészen pontos hasonmása az igazinak, "gyártói" még a logót és egyebeket is leonardói tökéllyel festették rá.
A nő Spartanburg városának rendőrségéhez fordult, amely első esetben találkozott olyasvalakivel, aki autós árusoktól vett iPadet - adta hírül a brit Metro újság.
Kapcsolódó cikkek
- Szerzői jogok megsértése miatt 5 milliós bírság egy könyvtárnak
- Az Apple az egész Galaxy-család betiltására törekszik
- Az Apple betiltatta a Samsung Galaxy Tab 10.1 forgalmazását Európában
- Feladta magát a Facebookon támadó "Spamkirály"
- Szélsőséges internet-tartalmakat kereső rendszer készül Oroszországban
- EU: Felelőssé tehető az eBay, ha aukcióin jogsértést követnek el
- Médiatanács: piktogramok a gyermekek védelmében
- Százszor kell bocsánatot kérnie a Twitteren
- iPhone és iPod dokkolók a Sonytól
- Depo.hu: Valótlanságot állít magáról az Árukereső.hu
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.