Eventus, avagy az észrevétlen IT forradalom
A telekommunikáció rohamléptékű fejlődése nem csak az újabb és újabb technikai eszközök megjelenésének köszönhető, hanem a rendszerek integrált működését biztosító intelligens szoftvereknek is. Egy ilyen, a magyar Fornax vállalat által kifejlesztett alkalmazás, az Eventus működik közre a világ egyik legnagyobb telekommunikációs szolgáltatójának, a Deutsche Telekom rendszereinek az üzemeltetésében.
Felgyorsult világunk kommunikációs eszközrendszere hatalmas változáson ment keresztül az elmúlt években. A mobil és vezetékes hálózatok, az internetelérés és a digitális képtovábbítás is rendkívüli mértékben fejlődött. A telekommunikációs rendszerek fejlődésével azok egyre bonyolultabbakká is váltak, így a hibajelenségek, rendszerleállások mindennapi problémákat okoztak, a hibák keresése hosszú, és bonyolult folyamattá vált.
A Fornax felismerve a folyamatot kifejlesztette saját, Eventus nevű folyamatirányító szoftverén a TSS nevű alkalmazást, amely az automatizált diagnosztikai feladatokon, és az ügyfélkezelési rendszer irányításán túl azok, illetve más rendszerek összehangolására, diagnosztizálására is képes. Így például egy fogyasztói hibabejelentés pillanatában a rendszer képes detektálni az adott problémát, meghatározni a javításhoz szükséges munkafolyamatokat és intézkedni annak elhárításáról.
Az Eventus program használata előtt a fogyasztók, felhasználók által jelzett problémák, mintegy 75 százaléka ismeretlen hibaként került rögzítésre, ám a TSS alkalmazás bevezetése után, az automatizált diagnosztikai rendszernek köszönhetően az ismeretlen hibák aránya hamarosan 10% alá csökkent. A hibabejelentő tehát csak gyors intézkedést és visszajelzést érzékel, miközben az Eventus a lehető leghatékonyabban végzi a háttérmunkát, csökkentve a hibaelhárítás idejét és a ráfordítandó költségeket.
A 2011-ben megrendezett TechShow-n részletesen is megismerhetővé vált a magyar vállalat által kifejlesztett Eventus szoftver, amelyet elsőként a Magyar Telekom kezdett el használni, majd az ismert vállalatcsoport tizenegy tagja közül immár négy országban is bevezetésre került. Az egyedülálló magyar fejlesztést használja a Deutsche Telekomon kívül a UPC és az Invitel is. Hozzájuk hasonlóan a Vodafone is kihasználja az Eventus rendszer kiváló ügymenet-, illetve folyamat-támogató, valamint mukaerő-, és erőforrás-kezelő képességeit egyéb üzleti, illetve ügymeneti területeken.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Agrár vállalkozásoknak fejleszt informatikai rendszert a Humansoft
- Automatikus Portarendszert fejleszt az Alvicom
- Kulcs- Készlet és Számla Next - Az ügyvitel jövője
- IFS-Centric vegyes vállalat ERP megoldások fejlesztésére
- Elektronikus hitelesítést biztosító bővítmény SBO számlázó rendszerekhez
- Tanulj szerepjáték közben vállalatirányítást!
- Egy nap alatt SAP vállalatirányítási rendszer kkv-knak
- Valóban segítenek az ügyviteli rendszerek
- Univerzális interfész a vállalati informatikában
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.