A Bónusz Brigád a forgalom megduplázásával számol az idén
MTI Sajtóadatbank, 2012. január 25. 17:01
A közösségi vásárlói oldalként működő Bónusz Brigád 2011-ben 1 milliárd 44 millió forint árbevételt ért el, 2012-ben a forgalom megduplázásával számol, és várhatóan az idei év első negyedévének végére lesz nyereséges - mondta Kaprinay Zoltán alapító tulajdonos szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.
Kiemelte: a GKIeNET adatai szerint a cég 42 százalékos részesedésével piacvezető Magyarországon. Heller Gábor és Kaprinay Zoltán 2010-ben alapította a Bónusz Brigád közösségi vásárló portált Magyarországon. A cég felkutatja a legjobb helyeket, lealkudja az árakat, és meghirdeti az ajánlatokat saját közösségének.
Kaprinay Zoltán kifejtette: tavaly mintegy ezer üzleti partner szolgáltatását értékesítették a kedvezményt adó bónusz rendszerben. Az alapító-tulajdonos tájékoztatása szerint 2011-ben 1,6 milliárd forintot "spóroltak" meg a rajtuk keresztül kedvezményesen vásárlóknak, a 2010 szeptemberi indulás óta pedig 1,9 milliárd forintot sikerült az emberek pénztárcájában hagyni ahhoz képest, ha a szolgáltatást boltban vásárolták volna meg.
A cég tájékoztatása szerint a budapesti és országos ajánlatok mellett egyre több nagyvárosban is elérhetővé váltak a Bónusz Brigád kedvezményes ajánlatai. Az országos és helyi kínálatokban a döntően élmény-jellegű szépségipari, éttermi, egészségügyi, utazási, valamint sport és szabadidős ajánlatok mellett 2011-ben saját termékkel - ajándékkártyával - is megjelentek. Nemzetközi hálózat tagjaként a piacépítést a jövőben is kiemelten kezelik.
A sajtótájékoztatón Kis Gergely, a GKIeNET ügyvezető igazgatója rámutatott: Magyarországon 2011-ben az online kiskereskedelmi forgalom 155-160 milliárd forintra tehető. A bónuszos-kuponos értékesítés szolgáltatás piacát megközelítően 3 milliárd forintosra becsülik 2011-ben.
Kaprinay Zoltán szólt arról, hogy az ajánlatok száma mellett a fizetési lehetőségek is bővülnek, a legnépszerűbb bankkártyás tranzakció mellett eddig a banki átutalás, valamint az utolsó negyedévben bevezetett MasterCard Mobile alkalmazáson keresztüli fizetésre volt lehetőség, mostantól a PayPal-on illetve bankfiókban történő készpénzbefizetéssel is lehet bónuszt venni.
A cég tájékoztatása szerint az oldalukon regisztráltak száma meghaladja a félmilliót, a Facebookon közel 305 ezer támogatójuk van.
A Bónusz Brigád 2011 novemberében csatlakozott a Slevomat Group nemzetközi hálózatához, amely 7 ország helyi közösségi vásárló oldalát foglalja magába. A csoport regisztrált felhasználóinak száma meghaladja a 2 milliót, a hálózat 39 városban szolgálja ki ügyfeleit.
Kulcsszavak: online vásárló
Kapcsolódó cikkek
- Előnyben a belföldi web-áruházak
- Elektronikai webáruház lett az Ország Boltja
- Internetes vásárlás barátok közt, a Facebookon
- Nem mindenkiből lesz profi e-kereskedő
- Hogyan vásárolunk a neten?
- Trend: az EU-polgárok kedvelik az online vásárlást, de saját hazájukban
- Minden második internetező vásárol online boltban karácsonyi ajándékot
- 20 százalék az online vásárlók aránya
- 857 millió vásárló az interneten
- Feledékeny online vásárlók
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
2024. november 24. 10:24