Ipsos Omnibus: új, gyors online kutatási szolgáltatás
Az Ipsos omnibusz-kutatásainak keretén belül elindította új online szolgáltatását, az i:Omnibus-t. Az új kutatási módszer legfőbb előnye, hogy akár csak Magyarországon, akár több országban is megrendelhető a kért kutatás, valamint hogy egy országos kutatás esetében a megrendeléstől számított egy héten belül adatfájl-szintű adatokat kap a megrendelő.
A hetente induló kutatás országonként 1000 fős országos reprezentatív mintán folyik online kérdezéssel, ami azt jelenti, hogy a 16-59 éves népességen belül 1000, az offline kvóták szerint véletlenszerűen kiválasztott internetező válaszol a kérdésekre az Ipsos Interactive Services online panelének tagjai közül.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a több mint két évtizede folyamatosan megújuló omnibusz szolgáltatásunk tovább fejlődik, és az eddigi megbízható havi adatfelvétel mellett egy gyors és nemzetközi kutatásokat is lehetővé tévő online szolgáltatással bővül a kutatási portfóliónk. A módszert elsősorban azoknak ajánljuk, akik rövid időn belül kívánnak adatokhoz hozzájutni, és akár több országban van szükségük összevethető eredményekre” – kommentálta az i:Omnibus indulását Pintér Róbert, az Ipsos online ügyfélkapcsolati igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Budapest az ötödik legfertőzöttebb város
- Hazai fejlesztések a világ legnagyobb elektronikai vállalatainak fókuszában
- Magyar projekt nyerte a 30 ezer dolláros ösztöndíjat a NASA kutatóbázisára
- Könyvfesztivál - Blog, hálózat, élet és filozófia: Csermely Péter könyvbemutatója
- Egyszerűbb, letisztultabb számítástechnikát ígér az IBM
- Rangos szakmai elismeréssel díjazták az Ipsos online ügyfélkapcsolati igazgatóját
- Ipsos: Vásárlás, pénzügyi tranzakciók és munkakeresés a neten
- Hatékony segítség a kutatási eredmények piacosítása érdekében
- Miként szépíthetik meg az infokommunikációs eszközök az idős kort?
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.