IFS Világkonferencia 2012 – bejelentések
Új IFS érintőképernyős mobilalkalmazások
Az IFS 7 új érintőképernyős mobilalkalmazást jelentett be, köztük az első Windows Phone, illetve Windows 8 rendszerekre készített alkalmazást. A Google Play Store-ból, Apple App Store-ból és a Windows Marketplace-ről elérhető új alkalmazások intuitív mobil funkcionalitást nyújtanak a humánerőforrás-menedzsment, ügyfélkapcsolat-menedzsment, ad-hoc jelentéskészítés, vállalatialkalmazás-keresés, flotta-menedzsment és a terméktámogatási szolgáltatások területén. A világkonferencián bejelentett 7 új felhőalapú mobilalkalmazás az IFS Notify Me (IFS értesítő) beszerzés-, költség- és számlajóváhagyó alkalmazást követi, amelyet most Windows Phone és Windows 8 rendszerekre is elérhetővé tett az IFS. Az új alkalmazások a következők: IFS Time Tracker (projektidő-, munkaidő-jelentéshez, jóváhagyáshoz), IFS Trip Tracker (valós idejű, utazás közbeni költségjelentéshez), IFS Sales Companion (ügyfelek, feladatok és üzleti lehetőségek menedzseléséhez), IFS Quick Reports (ad-hoc jelentések mobileszközön való futtatására és megtekintésére), IFS Quick Facts (az IFS Applications ERP-rendszer tartalmában való kulcsszavas keresésre), IFS Flight Log (légi- és hadiipari üzemi adatok kezeléséhez), IFS Support Companion (az IFS Applications vevőszolgálati modullal való kapcsolattartáshoz).
Új IFS partnerprogram az érintőképernyős mobilalkalmazások fejlesztése terén
Az IFS 2012-es göteborgi világkonferenciáján bejelentésre került az IFS Touch Apps Partner Program is, amelynek célja új, izgalmas okostelefonos alkalmazások fejlesztése az IFS ügyfelek számára. A program hivatalosan 2012. november 15-én indul, de 5 partner (NEC, Addovation, TimeZynk, Cedar Bay, Cooper Software) már aláírta a programban való részvételre vonatkozó szerződést.
Új IFS mobil kliens
Az elsősorban a sok időt irodán kívül töltő üzletemberek, menedzserek számára fejlesztett érintőképernyős mobilalkalmazásokon kívül az IFS bejelentette a karbantartó- és szervizmérnökök számára készült mobilmegoldása legújabb, 4. generációs változatát, amely Androidos okostelefonokon és táblagépeken futtatható. A megoldás az off-line használatot is támogató, robosztus szervizmenedzsment funkcionalitást nyújt intuitív, felhasználóbarát kezelőfelülettel. A megoldás kihasználja a Metrix Mobile for Android élenjáró mobiltechnológiáját, amelyhez a Metrix cég idén történő felvásárlásával jutott az IFS. Az Android platformra készült teljes körű mobil szerviz- és karbantartás menedzsment alkalmazás az IFS meglévő, Windows Mobile platformos alkalmazását egészíti ki.
Oracle Exadata és Oracle Exalogic optimalizált IFS Applications
Az IFS bejelentette, hogy az Oracle PartnerNetworkön (OPN) keresztül Oracle Exadata Optimized és Oracle Exalogic Optimized státuszt szerzett, amelyek tanúsítják, hogy az IFS Applications 8 tesztelve, hangolva lett Oracle Exadata Database Machine és Oracle Exalogic Elastic Cloud termékeken, sebességet, skálázhatóságot és megbízhatóságot nyújtva az ügyfeleknek. Az IFS Applications és az Oracle Exadata, Exalogic termékek kombinálásával nem csak fokozott teljesítmény érhető el, de az energia- és hardverfelhasználás is csökkenthető. Az IFS az Oracle PartnerNetwork platinum szintű tagja.
Kapcsolódó cikkek
- A vállalatirányítás damaszkuszi pengéje
- NAV Start: Nem méretfüggő a profi adminisztráció
- Van még mit javítani a vállalatirányítási rendszereken
- Microsoft vállalatirányítási rendszer mikrovállalatoknak
- Innovációs Díjat alapított az IFS
- Átszabta ERP-rendszerét a Microsoft
- Két újabb jelentős légiipari IFS-üzlet az első negyedévben
- Számítási felhőbe telepített IFS Applications megoldás világszinten elérhető szolgáltatásként a NEC-től
- Vállalatirányítás: nagyberuházás helyett kiszámítható költség
- Microsoft Dynamics CRM Online
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.