A Facebook kezdi elveszíteni varázsát Amerikában
A Pew új jelentése szerint az amerikai tizenévesek körében egyre inkább a Twitter használata fokozódik, míg a Facebook kezdi elveszíteni vonzerejét.
Vajon mi okozza a változást? Miért kezdenek eltávolodni a fiatalok a Facebooktól? Mert „túl sok”. A megkérdezett fiatalokat zavarja a felnőttek fokozott jelenléte az oldalon, valamint egyes emberek túlzott önkifejezési hajlama. Az egyik tini válaszadó úgy fogalmazott: „túl sok a dráma”.
És hova fordulnak a fiatalok? Úgy tűnik, egyre jobban a Twitter kezdi átvenni a Facebook helyét – legalábbis a Pew felmérése szerint. Nagyjából megduplázódott a csipogó fiatalok száma. Itt egy olyan felületre leltek, amit még nem fedeztek fel a szülők (ők még abban a hitben élnek, hogy a gyerek a Facebookon lóg), itt kedvükre tweetelhetnek szabadon.
Bár talán a szülők számára, még ha követni is szeretnék gyermeküket, nehezebb lesz az elszakadás. Mert amit a fiatalok az iskolában. A szülők a Facebookon találnak meg: a közösséget. Az Y-generáció számára azonban már egyre unalmasabb, helyette sokkal vonzóbb a Twitter, ami olyan, mint egy nagy textilfelület mindenki számára, ahová bárki írhat. Mint egy nagy csoportos SMS-beszélgetés. Ebben rejlik a varázsa.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Ingyen telefonálás a Facebooktól
- Súlyos jogi következményei lehetnek a Facebook posztnak
- A magyar lakosság több mint negyede használ okostelefont
- Vonakodnak a hazai kkv-k a webes értékesítéstől
- Az Y-generáció digitális identitása
- Jövő héten lesz a 18. Média Hungary
- A magyar mobilpiac európai összehasonlításban jól teljesít
- A Facebook like nem ment életeket
- Már 1,1 milliárd felhasználó a Facebookon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.