Megugrott a LinkedIn bevétele
Tegnap tette közzé a LinkedIn negyedéves eredményeit. A vállalat ismételten egy sikeres időszakot zárt.
A LinkedIn bevételei 3 hónap alatt jelentősen emelkedtek (363,7 millió dollár), egy év alatt 59%-os növekedést mutat. A tagok száma is 238 millióval gyarapodott, ami 37%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, valamint azt is jelenti, hogy percenként két új taggal bővül az oldal. A havi egyedi látogatószám is 34%-kal gyarapodott a Q1-es időszakhoz képest (134 millió). A vállalat részvényei a bejelentés előtt és után is emelkedtek.
A LinkedIn bevételnövekedése negyedévenként
Már tavaly augusztusban arról olvashattunk, hogy folyamatosan nő a vállalat bevétele, már akkor is túlteljesítette az elemzői várakozásokat. Azóta is folyatódik a sikeres széria, minden negyedévben emelkedik bevétele és a felhasználók száma is növekszik.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Impozáns második negyedéves adatok a Facebooktól
- Az Apple ismét túlszárnyalta az elemzői elvárásokat
- Sikeres volt az LG második negyedéve
- Kaspersky védelmi megoldás LinkedIn felhasználók számára
- SaaS és előfizetéses árbevételei erősítették a UNIT4-et
- 10 éves a LinkedIn
- Jelentősen csökkent a HTC nyeresége
- 16%-os nyereségesnövekedés a Google-nál
- Az Apple túlszárnyalta az elemzők várakozásait
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.