Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről
Közös képzést hirdet az IAB és a MAKSZ
A digitális iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) együtt indít képzést Digitális Mesterkurzus címmel, ahol a résztvevők az online marketing világával ismerkedhetnek meg közelebbről. Az aktuális trendeket felvonultató kurzus ősszel indul.
A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartásához. Ezért indul a Digitális Mesterkurzus is, amely négy egész napot ölel fel. Főként olyanok jelentkezését várják a szervezők, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.
A képzés novemberben indul, melynek során a résztvevők a médiapiac és kommunikációs iparág legjobb szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, valamint megismerhetik a digitális marketing eszközkészletét, az online és digitális médiumokat, és betekintést nyerhetnek a hazai és nemzetközi trendekbe is.
Erős Attila, a MAKSZ online szekciójának elnöke szerint fontos, hogy a marketing szakmában dolgozó szakemberek kurrens, átfogó és jól rendszerezett tudással rendelkezzenek, amit a gyakorlatban jól tudnak hasznosítani, és amely segíti őket megfelelni az online kommunikációs kihívásoknak. A MAKSZ már két éve foglalkozik a felsőoktatásban is az online marketing edukációjával, hiszen a Corvinus Egyetemen és a Budapesti Gazdasági Főiskolán tartott már képzéseket.
Ihász Ingrid, az IAB Hungary oktatási munkacsoport vezetője elmondta, hogy a képzés tematikájának összeállításánál arra törekedtek, hogy a digitális marketing minden fontos területét lefedjék, a stratégiai és taktikai tervezéstől a kutatásokon és reklámeszközökön át a weboldal építésig és persze mobilig. A képzés négy napja alatt a hallgatók több mint harminc, a maga területén meghatározó szakember tudásanyagával ismerkedhetnek meg.
A szakmai szervezetek azon dolgoznak, hogy a képzés végén megszerzett oklevelet nemzetközi társszervezeteik is elfogadják, így a Digitális Mesterkurzus - egyedülállóan a hazai oktatási piacon - nem csak Magyarországi viszonylatban, de külföldön is elismert oklevelet biztosítson.
Bővebb információ a kurzusról a hivatalos oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar klaszter Kínáig menetel
- Nyelvi Nagykövetség címmel jutalmazták a HP-t
- Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary
- Magyarország legjobb programozója kerestetik
- Átadják a 2013. évi Pro Progressio díjakat középiskolai tanároknak
- Innovatív és kreatív hallgatókat díjaznak a Műegyetemen
- Online oktatási programot indít a Schneider Eletric
- M2M oktatást indít a MOHAnet
- Szabadfogású Számítógépverseny tizenkilenc év alattiaknak
- Láncreakció: tudományos verseny középiskolásoknak
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ifjú űrkutatók táboroztak a Széchenyi István Egyetemen
A győri Széchenyi István Egyetem adott otthont a Magyar Asztronautikai Társaság űrtáborának. Az élményekkel teli, érdekesebbnél érdekesebb programokkal teletűzdelt rendezvényen a középiskolások az űrkutatással, az űrtechnológiával, sőt még az űrjoggal is megismerkedhettek.
AZ EIT Health megújítja InnoStars Awards pályázatát
Az Európai Unió intézményeként működő Európai Innovációs és Technológiai Intézet egészségügyre fókuszáló szervezete, az EIT Health tanulmányt készíttetett arról, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük az egészségügyi startupoknak, és hogy hogyan járulnak hozzá ezek leküzdéséhez a szervezet vállalkozásfejlesztési programjai az InnoStars régióban, vagyis Dél-, Közép- és Kelet-Európában. Ezek a programok – például a régóta futó InnoStars Awards – képzések, finanszírozási lehetőségek, mentorálás és bootcampek révén kézzel fogható segítséggel támogatják a vállalkozókat, de a tanulmány további, eddig ismeretlen előnyöket is feltárt a résztvevők szemszögéből.
2024-ben is díjazzák az Év hazai menedzserét a Gyurós Tibor-díjátadón
Az idei évben az IVSZ huszonhatodik alkalommal adja át a szövetség egykori elnökéről elnevezett díjat, amellyel minden évben azokat a hazai, vezető beosztású menedzserek munkáját ismeri el, akik az elmúlt 12 hónapban a legtöbbet tettek Magyarország digitális érettségének fejlesztéséért. 2024. július 21-ig az IVSZ honlapján bárki nevezhet a díjra érdemesnek vélt szakembert, dolgozzon az illető akár a kkv-szektorban, akár multinacionális vállalatnál, vagy a közszférában – a javaslatokat szakmai zsűri értékeli ki, és választja ki közülük az idei Gyurós Tibor-díj nyertesét.
Történelmi magyar siker a Közép-Európai Informatikai Diákolimpián
A magyar diákcsapat mind a négy tagja érmes helyezést ért el a csehországi Brnóban rendezett régiós informatikai versenyen: a CEOI-n induló magyar középiskolások összesen két arany-, egy ezüst- és egy bronzérmet szereztek, ami a több mint harminc éve zajló megmérettetés történetében valaha elért legjobb eredmény.
Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.