Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről
Közös képzést hirdet az IAB és a MAKSZ
A digitális iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) együtt indít képzést Digitális Mesterkurzus címmel, ahol a résztvevők az online marketing világával ismerkedhetnek meg közelebbről. Az aktuális trendeket felvonultató kurzus ősszel indul.
A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartásához. Ezért indul a Digitális Mesterkurzus is, amely négy egész napot ölel fel. Főként olyanok jelentkezését várják a szervezők, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.
A képzés novemberben indul, melynek során a résztvevők a médiapiac és kommunikációs iparág legjobb szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, valamint megismerhetik a digitális marketing eszközkészletét, az online és digitális médiumokat, és betekintést nyerhetnek a hazai és nemzetközi trendekbe is.
Erős Attila, a MAKSZ online szekciójának elnöke szerint fontos, hogy a marketing szakmában dolgozó szakemberek kurrens, átfogó és jól rendszerezett tudással rendelkezzenek, amit a gyakorlatban jól tudnak hasznosítani, és amely segíti őket megfelelni az online kommunikációs kihívásoknak. A MAKSZ már két éve foglalkozik a felsőoktatásban is az online marketing edukációjával, hiszen a Corvinus Egyetemen és a Budapesti Gazdasági Főiskolán tartott már képzéseket.
Ihász Ingrid, az IAB Hungary oktatási munkacsoport vezetője elmondta, hogy a képzés tematikájának összeállításánál arra törekedtek, hogy a digitális marketing minden fontos területét lefedjék, a stratégiai és taktikai tervezéstől a kutatásokon és reklámeszközökön át a weboldal építésig és persze mobilig. A képzés négy napja alatt a hallgatók több mint harminc, a maga területén meghatározó szakember tudásanyagával ismerkedhetnek meg.
A szakmai szervezetek azon dolgoznak, hogy a képzés végén megszerzett oklevelet nemzetközi társszervezeteik is elfogadják, így a Digitális Mesterkurzus - egyedülállóan a hazai oktatási piacon - nem csak Magyarországi viszonylatban, de külföldön is elismert oklevelet biztosítson.
Bővebb információ a kurzusról a hivatalos oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar klaszter Kínáig menetel
- Nyelvi Nagykövetség címmel jutalmazták a HP-t
- Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary
- Magyarország legjobb programozója kerestetik
- Átadják a 2013. évi Pro Progressio díjakat középiskolai tanároknak
- Innovatív és kreatív hallgatókat díjaznak a Műegyetemen
- Online oktatási programot indít a Schneider Eletric
- M2M oktatást indít a MOHAnet
- Szabadfogású Számítógépverseny tizenkilenc év alattiaknak
- Láncreakció: tudományos verseny középiskolásoknak
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.