Nekimennek az adathegynek a netes csúcstalálkozón

Fókuszban a keresés és a like-olás is

forrás: Prím Online, 2014. február 28. 10:12

A média és az internet nagyágyúi térképezik fel a magyar piac jelenlegi és jövőbeni helyzetét a március közepére kitűzött konferenciasorozaton. Választ adnak a legaktuálisabb közösségi médiás, kereső- és mobilmarketinges kérdésekre, problémákra, valamint megvitatják, mi legyen, az IT-ipar által termel irdatlan adatvagyonnal.

„Ha jól csinálom, beszélnek rólam”, „Nincs többet online videó”, „Minden like egyenlő”, „A ló másik oldala”, „Van mit tanulni a fiataloktól”, „Húspiac, fejvadászat és álláskeresés” – néhány előadás címe, amelyek a digitális és reklámszakma nagyszabású tavaszi rendezvényének „Az Evolution – az online evolúció napja” című konferenciasorozat menetrendjében szerepelnek.

 

A március 12-13-ára kitűzött kétnapos, a budapesti Hotel Danubius Hélia szállodában tartandó rendezvényen többek között a keresőmarketingről, a mobilos marketingmegoldásokról, a hagyományos és új médiatartalmak jelenéről és jövőjéről tartanak előadásokat.

 

Csermely Ákos, a rendezvényt szervező – az Internet Hungary és a Média Hungary házigazdájaként ismert – Média Hungária Kft. vezetője közölte: lényegében három, de egy helyen megrendezett konferenciáról van szó, amelyen a magyar média- és online-piac nagyágyúi is jelen lesznek.„Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője, Baló György tévés riporter mellett olyan nagy cégek magyarországi szakértői, vezetői is benne vannak a szereposztásban, mint a Google, a Microsoft, a Magyar Telekom, Kirowski” – tette hozzá. 

 

Mi lesz az adatvagyonnal?

 

A rendezvényen az említettek mellett olyan fontos kérdésekre is választ keresnek a résztvevők, mint az információtechnológiai szakzsargonban Big Dataként emlegetett adatvagyon kezelése, hasznosítása. A mai világban ugyanis hatalmas adatállomány termelődik napról napra, az okostelefonok térnyerésével pedig még komolyabb bővülésről beszélhetünk.

 

A folyamatból adódó problémát az üzleti világ is felismerte. Sőt, a döntéshozók ma már tisztában vannak azzal, hogy a felhalmozódó adathegyben lévő információk megfelelő kezelése, strukturálása nagyon komoly értéket jelent. A téma időszerűségét az is jelzi, hogy számos felmérésből, köztük a technológiai szektor egyik óriása, a Cisco egy tavalyi kutatásából az derül ki, hogy a Big Data a következő évek egyik legfontosabb szegmense lesz az IT-iparnak, méret pedig dollármilliárdokban mérhető világszerte. 

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok  szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2024. november 14. 11:21

Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

2024. november 13. 14:59

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor. 

2024. november 6. 20:49

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01