Új vezető a Google Glass csapatának élén
Nem sokkal azután, hogy a Google okosszemüvege minden amerikai számára elérhetővé vált, a Google máris leszerződtetette Ivy Rose, tapasztalt marketingszakembert, hogy koordinálja a csapatot.
Ivy Ross vezeti ezután a Glass csapatát, aki tapasztalt szakembernek számít a marketingszakmában. Számos vállalatnál dolgozott már, többek között a Mattelnél, az Old Naynél, a Disneynél, és legutóbb az Art.com marketingosztályának vezetőhelyettese volt.
Rose Google+ posztjában írt arról, hogy az emberek segítségével keresi a válaszokat azokra az egyszerű, ugyanakkor merész kérdésekre, melyeket a Glass vet fel: például a technológia képes-e minket szabaddá tenni és hagyni, hogy a pillanatnak éljünk, ahelyett, hogy kiszakítana belőle?
A Google Glass már bebizonyította, hogy van létjogosultsága a piacon, és a használatának tárháza már eddig végtelenül szélesnek bizonyult, hiszen akár egy beteg gyermeknek is örömet okozhatunk vele. Ám az eszköz mindennapi fogadtatása még hagy kivetnivalót maga után. A technológiai siker messze meghaladta a közvélemény fogadtatását. Nem olyan régen, februárban például egy nőt San Franciscóban megtámadtak azért, mert a Glasst viselte.
Rossnak tehát akad tennivalója bőven, hiszen a szemüveg megítélésén és piaci pozícióján sokat kell még javítania. A cél, hogy az eszköz elfogadott, sőt kívánatos tömeges piaci elemmé váljon.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Már PayPallal is lehet fizetni a Google Play Áruházban
- A Google a Rubik-kocka előtt tiszteleg
- Több mint 1 milliárd alkalommal telepítették a Gmail Android verzióját
- Epson androidos okosszemüveg a Droidcon Berlin konferencián
- Mit tartogat a Google Shopping doboz a hazai e-kereskedelmi piac számára?
- Minden amerikai számára elérhető a Google Glass
- Az Oracle nyert a Google-lel szemben
- A kaméleon a Google felhőjébe költözött
- Internetkapcsolat nélkül is használhatók a Google Now kártyák
- Mindössze 80 dollár a Google Glass anyagára
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.