Az Apple új fizetési megoldása kényelmesebbé teszi a pénzkezelést
Az Apple kedden bemutatta az új iPhone 6 készüléket, amely az előzetes várakozásoknak megfelelően tartalmazza az NFC technológiát, ami képessé teszi a készüléket mobilfizetések megvalósítására. A K&H Bank szerint az új technológiával egy olyan eszköz kerül az emberek kezébe, ami még egyszerűbbé teszi a pénzügyek mobileszközön keresztül való kezelését. Ami pedig az újítás mögött is állandó, az a biztonságos bankrendszer.
A keddi bemutatón az Apple megerősítette a korábban kiszivárgott híreket, miszerint az iPhone 6 NFC chippel rendelkezik, ami a készülékbe integrált fizetési rendszer alapja. Az Apple Pay szolgáltatás az iTuneshoz rögzített bankkártya mellett újakkal is használható. A Visa, a MasterCard és az American Express is támogatja az új megoldást. A fizetési adatokat titkosítva tárolják, tokeneket használ a rendszer egyszeri kódokkal, a telefon kártyaadatokat nem tárol. Minden információt kizárólag a felhasználó, a kereskedő és a bank láthat, az Apple nem. A készülék elhagyása esetén a kifizetések felfüggeszthetőek, a bankkártyát nem kell lemondani.
Ezzel egy olyan eszköz kerül az emberek kezébe, ami még egyszerűbbé teszi a pénzügyek mobileszközön keresztül való kezelését. Mivel nem szükséges új applikációt telepíteni, várhatóan még többen fogják a fizetésnek ezt az egyszerű, kézenfekvő módját választani.
Az Egyesült Államokban a hat legnagyobb bank és 22 000 kereskedő támogatja a rendszert. Európában csak később kezdik árusítani a készüléket. Az Apple az előzetes hírek szerint 70-80 millió iPhone 6-tal várja a startot, és decemberig legalább ennyit gyártanának le a phabletekből.
A K&H Bank szerint az iPhone 6 és a hasonló megoldások segíthetik a mobilfizetés elterjedését. „Célunk, hogy ügyfeleinket minden helyzetben gyorsan, ugyanakkor biztonságos körülmények között szolgáljuk ki. Az új fizetési megoldás az okostelefonban lehetővé teszi, hogy az ilyen alkalmazással rendelkező ügyfelek egyszerűen, készülékük segítségével rendezhessék számlájukat. Ami elengedhetetlen a háttérben, az a fajta biztonság, amelyet a pénzintézetek biztosítanak a pénzforgalom kezelésében. Így az ügyfelek a megszokott színvonalú szolgáltatást kapják egy még kényelmesebb környezetben” – mondta dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatta az Apple az iPhone 6-ot, iWatch-ot és az Apple Payt
- Az Apple cáfolta, hogy tőle kerültek ki a celeb-aktok
- Csúszhat az Apple okosórájának megjelenése
- Az egész mobiltelefonos vásárlási folyamatot lefedi az OTP új mobilalkalmazása
- Feketelistás lett az Apple
- Beszünteti a Samsung és az Apple a szabadalmi pereket
- Szeptember 9-én érkezik az iPhone 6
- A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer első hónapja számokban
- 200 Beats dolgozót bocsát el az Apple
- Q2: az Android az okostelefon-piac 85%-át birtokolja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.