Holland brókercég indít online kereskedelmi platformot Magyarországon
Magyar nyelvű, online kereskedelmi platformot indít Magyarországon a hollandiai bejegyzésű DEGIRO brókercég
Közleményük szerint Hollandiában a DEGIRO piaci részesedése 25 százalék, és ezt az arányt szeretnék elérni valamennyi piacon. Mindezt a méretgazdaságos működéssel és ebből adódóan a helyi versenytársakénál jóval alacsonyabb jutalékokkal tervezik valóra váltani. A társaság által lebonyolított tranzakciók értéke 2013-ban 10 milliárd euró volt, 2014-ben pedig várhatóan eléri a 20 milliárd eurót.
Demény Zsolt, a cég magyarországi üzletmenetéért felelős munkatársa az MTI-nek elmondta, hogy várakozásuk szerint Magyarországon 2015 végére sikerülhet elérni a 25 százalékos piaci részesedést. Hozzátette, hogy már ennél sokkal kisebb aránnyal is nyereséges lesz a cég Magyarországon, továbbá terveik hosszú távra szólnak. Véleménye szerint "maga az ajánlat eléggé meggyőző lesz ahhoz, hogy sikeresek legyenek".
A brókercég elsősorban a magánbefektetőket célozza meg, de intézményi ügyfelek számára is nyitva áll a kereskedési felülete, amelyen részvényekre, kötvényekre, határidős ügyletekre és egyéb származtatott termékekre, opciókra lehet üzletet kötni a magyar értékpapírpiac mellett az öt kontinens számos tőzsdéjén. A cég magyar online felülete és ügyfélszolgálata október 8-tól érhető el.
A DEGIRO B.V. a Holland Pénzügyi Piacok Hatóságának (Autoriteit Financiële Markten) jogosítványával rendelkezik befektetési tevékenység végzésére. Az engedély birtokában Magyarországon határon átnyúló szolgáltatást nyújtó külföldi befektetési vállalkozásként regisztrálta a piaci felügyeletet is ellátó Magyar Nemzeti Bank. Szolgáltatásait a pénzügyi eszközök piacairól szóló európai uniós irányelvnek (MiFID) megfelelően végzi.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságosabb internet - NetBarát oldalt indított az Invitel
- Fiataloknak szóló weboldal indult a holokausztról
- CRS Portál: Big Data elemzés és „What if” tervezési képességek is
- Elindult a BKK utazástervező weboldala
- Ma az internetlassítás ellen tiltakozunk
- Ingyen nézhető a weben Plácido Domingo koncertje
- A szolgáltató központokra fókuszál az új szakmai közösségi oldal
- A magyar kommunista vezetőket bemutató online kiadvány jelent meg
- Videótolmács-szolgáltatás indult nagyothallóknak
- Erős növekedés a Lenovónál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.