Új számlafizető alkalmazással amerikai versenyen döntős a Cellum
Döntőbe jutott a Cellum alkalmazásterve az egyik legrangosabb mobilbanki szakmai versenyen, a Citi Mobile Challenge-en. A magyar tulajdonú nemzetközi fejlesztőcég olyan alkalmazástervet nevezett, amely többek között karakterfelismeréssel teszi egyszerűbbé a közüzemi számlák befizetését.
A Cellum pályamunkája egy, a közüzemi számlák okostelefonon keresztüli befizetését segítő alkalmazás. A cég által használt technológia a kényelem mellett gyors és biztonságos fizetési megoldást kínál. A felhasználóknak mindössze a számlaösszesítőt kell mobiljukkal beszkennelniük. Az adatok automatikus azonosítása és a fizetési mód kiválasztása után azonnal indítható a tranzakció, nincs szükség csekkre és sorbanállásra, a számlák bárhol, bármikor rendezhetők. A Cellum alkalmazásával minden tranzakció egyenként jóváhagyható, így lényegesen biztonságosabb fizetési módot nyújt, mint például a csoportos beszedés.
„A Cellum biztonságos mobiltárca platformját használva egy olyan alkalmazást fejlesztettünk a Citi számára, ami a bank ügyfeleinek a hagyományos mobilbanki szolgáltatásokon jóval túlnyúló felhasználói élményt nyújt.” – mondta Jeff McAllister, a Cellum Észak-Amerikáért felelős elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilalkalmazás segíti a Sclerosis Multiplexben szenvedőket
- Frissült a HU-GO Mobil alkalmazás
- Partnerségre lépett az Office és a Dropbox
- A Google Glassra fejleszt alkalmazásokat a Pannon Szoftver
- Életet menthet az új mobilalkalmazás
- QR-segítség a turistáknak Keszthelyen
- Biztonsági aggályok fogják vissza az online fizetési szolgáltatások használatát
- Velotrack: biciklis nyomkövető okostelefon applikációval a Vodafone-tól
- Jelentősen átkozmetikázták a Gmail Android verzióját
- foodpanda – az ételrendelések jelentős része mobileszközről érkezik
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.