A mobil iparág nyereségének 92%-a az Apple számlájára érkezik
Az Apple nem a legnagyobb piaci részesedésű vállalat az okostelefongyártók között (ez a cím a Samsungot illeti meg), mégis az ebből származó bevételek nagy része az övé lett az első negyedévben.
A Canaccord Genuity felmérése szerint az Apple megszerezte a nyolc legnagyobb telefongyártó által szerzett nyereség 92%-át az első negyedévben. Egy évvel ezelőtt ugyanebben az időszakban az Apple csak a bevétel 65%-át tudhatta magáénak.
A második helyen a Samsung áll, övé a nyereség 15%-a. A 100%-nál nagyobb érték amiatt alakult ki, mert a nyolc vezető vállalat közül többen veszteséget jelentettek az első negyedévben.
Több okostelefongyártó is problémákkal küzd. A HTC például 256 millió dollár veszteséget jelentett be a második negyedévben.
Bár az Apple a világon eladott okostelefonoknak mindössze 20%-át adja el, de magasabb áron tudják tartani, mint az Android készülékeket. A tavalyi évben az eladott iPhone készülékek átlagára 624 dollár volt, míg az Android készülékek átlagosan 185 dollárba kerültek. Az első negyedévben az eladott iPhone készülékek ára 60 és 659 dollár között volt, az eladások száma 43%-kal növekedett.
[Forrás: Phonearena.com]
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Sokszor az adatainkkal fizetünk az ingyenes tartalomért
- Nőttek a Mac eladások, a PC-piac azonban csökkkenő tendenciát mutat
- Az Apple egyre népszerűbb Egyesült Államokban
- Steve Wozniak: a robotok háziállatként tartanak majd minket
- Kevés honlap használ figyelemfelhívást a kiskorúakra káros tartalmaknál
- Okostelefonra cseréltük a CD-lejátszót
- Még mindig sokan nem bíznak az online bankolásban
- Nem forgalmazza többé az Apple az első generációs iPad minit
- Taylor Swift levelének hatására módosították az Apple Music üzleti modelljét
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.