Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja

Hogyan legyünk jóból kiválóak?

forrás: Prím Online, 2015. október 28. 08:25

Idén ismét az IIR Magyarország és a Partnering CE közös szervezésében rendezik meg az éves, ügyfélszolgálati vezetőknek, szakembereknek szóló szakkonferenciát, melynek célja, hogy az őket érintő aktuális kihívásokat, kérdéseket, legújabb trendeket megvitassa, lehetőséget teremtve a tapasztalat-cserére és networkingre. 

Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja címmel rendezik meg ismét Budapesten az ügyfélszolgálati vezetőknek és szakembereknek szóló szakkonferenciát, november 4-én és 5-én. A rendezvény első napjának fókuszában az ember mint a szolgáltatás előállítója áll, és a munkaerőpiaci változásoktól az átalakuló képzés-fejlesztésen át eljutunk a kommunikáció mint juttatás kérdésköréig. 

 
A konferencia második napján szakértőink többek között a működési környezet, a big data, az online ügyfélkiszolgálás, valamint a hatékonyságfejlesztés témakörét járják körbe, esettanulmányokon keresztül. 
 
 
A fórumon, többek között arra keresik a választ, hogy mi változott a toborzási piacon, milyen előnyöket jelenthet az informális elemeket tartalmazó képzési rendszer a munkáltatók számára, hogyan biztosítható együttesen a teljeskörű online ügyfélkiszolgálás, az ügyfélélmény, és az értékesítési potenciál megtartása, javítása.
 
Továbbá a résztvevők megismerhetik, hogy milyen hatással van a vállalati pletyka a célokra, számokra, folyamatokra, milyen, nem anyagi juttatásokkal javítható a vállalati hangulat, a dolgozói elégedettség, hogy miként történhet hatékonyan a konfliktuskezelés a közösségi média felületeken, hogyan használható eredményesen a Big Data az üzleti döntésekben, valamint milyen szerepük van a céloknak és projekteknek a hatékonyságfejlesztésben.
 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36