Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
Hogyan legyünk jóból kiválóak?
Idén ismét az IIR Magyarország és a Partnering CE közös szervezésében rendezik meg az éves, ügyfélszolgálati vezetőknek, szakembereknek szóló szakkonferenciát, melynek célja, hogy az őket érintő aktuális kihívásokat, kérdéseket, legújabb trendeket megvitassa, lehetőséget teremtve a tapasztalat-cserére és networkingre.
Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja címmel rendezik meg ismét Budapesten az ügyfélszolgálati vezetőknek és szakembereknek szóló szakkonferenciát, november 4-én és 5-én. A rendezvény első napjának fókuszában az ember mint a szolgáltatás előállítója áll, és a munkaerőpiaci változásoktól az átalakuló képzés-fejlesztésen át eljutunk a kommunikáció mint juttatás kérdésköréig.
Kapcsolódó cikkek
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- A vizualitás egyre fontosabb a közösségi térben
- Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?
- Internet Hungary: a digitalizáció 5 éven belül elsöpörheti a cégek 40 százalékát
- A radikális változás már úton van, de vajon ki ül a volánnál?
- Solid 2015 harmadik nap – miért fontos, hogy a kormány átlátszó, digitális, naprakész legyen?
- Solid 2015 második nap – a mesterkurzusok után következik az "igazi" konferencia
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Z-generáció: az vagy, amit felteszel
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.