Mérnök-toborzó programot indít a Prysmian
A hazánkban két gyárral jelen lévő Prysmian Group, mely világelső a magasan fejlett technológiájú energia- és hírközlő kábelek és rendszerek iparágában, elindítja a “Make It” toborzó programját, mely a gyártás területén tapasztalattal rendelkező mérnököket és szakembereket célozza meg. 2014-ben a cégcsoport 163 millió eurót fordított fejlesztésre, a kisteleki gyárba idén 15 millió eurót invesztáltak.
A csoport a gyártási ágazat kiemelkedő tehetségeit kívánja megtalálni és foglalkoztatni, lehetőséget biztosítva tapasztalataik kamatoztatására és képességeik fejlesztésére. A „Make It" egy négyéves felsőszintű képzési programot biztosít a Prysmian Group Academy-n, amely a kiválasztott jelentkezők karrierjéhez szükséges készségeket kívánja továbbfejleszteni. A program magában foglal egy kéthetes képzést a milánói székhelyen, és egy kéthetes képzést az új mudanyai (Törökország) Manufacturing Academy-n is. Ez utóbbit 2016 januárjában avatják fel a csoport egyik fontos gyárában, amely így lehetőséget nyújt a magasan képzett személyzet továbbképzésére.
A Prysmian sikere és irányítása szorosan összefügg humán erőforrásainak szakértelmével és képzettségével. A folyamatos tanulás, képzés, a konkrét és valódi szakmai fejlődés lehetősége tartozik azon kulcsfontosságú tényezők közé, melyek a vállalati filozófia és a humántőke széleskörű fejlesztési stratégiájának alapját képezik. ”A “Make It” egy korábbi kezdeményezést, a “Build the Future-t” követi, mely egy elhelyezkedési program fiatal okleveles mérnökök számára. Ez is azt mutatja, hogy a Prysmian hisz a humántőke értékében és a fiatalokra fordított befektetések fontosságában. Jövőnk a fiatalok fejlődésétől függ.” - állítja Fabrizio Rutschmann, a Prysmian Group Humán Erőforrás és Szervezeti igazgatója.
A Prysmian Group 33 országban, 89 gyárral van jelen a piacon és folyamatosan pénzt fordít ipari befektetésekre, a 2014-es évben a befektetések összege 163 millió euró volt. Ennek eredményeképpen világvezető szerepet tölt be az ágazatban, elsősorban a tenger alatti kábelek és optikai szálak terén.
Magyarországon a csoport az erősáramú vezetékeket gyártó balassagyarmati és kisteleki gyárakkal van jelen. A kisteleki gyárral kapcsolatban nemrég elfogadtak egy 15 millió eurós befektetést a gumivezetékek gyártásának növelésére, azzal a céllal, hogy ki tudják elégíteni az ipari piac széleskörű felhasználási igényeit (5000 tonna hagyományos vezeték és 2000 tonna tűzálló vezeték gyártásáig), valamint a rugalmas PVC vezetékek gyártását megnöveljék, melyeket az építési piacon és az irányítástechnikai vezetékek piacán kívánnak értékesíteni a gyártási részlegen belül (évente kb. 8000 tonna) a teljes közép-európai piacion.
További információk a „Make It” programról a www.prysmiangroup.com oldalon, a people & careers résznél találhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Nehezen találnak képzett informatikusokat a cégek
- Tartós szakemberhiánnyal küzd az informatikai iparág
- Továbbra is népszerű az IT a hazai fiatalok körében
- Egyre népszerűbb a Telekom gyakornoki programja
- Kompas 2013: különös kihívás a régió vezetőinek
- Minden harmadik magyar túlképzett, mégis hiány van felsővezetőkből
- Már a végzős mérnökhallgatók is külföldi munkában gondolkoznak
- Pótfelvételi az online oktatási börzén
- Képzés híján gyorsan avul a magyar programozók tudása
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.