A kisebb brandek figyelmesebbek vásárlóikkal

forrás: Prím Online, 2017. június 29. 08:35

A digitális innovációba történő befektetés - a magánélet egyensúlyban tartásával - a legnagyobb prioritást kell, hogy legyen azon vállalatok számára, melyek versenytársaik elé szeretnének kerülni.

Az európai fogyasztók többsége (53%) szerint a kisebb márkák jobban foglalkoznak az igényeikkel, mint a nagyobbak. A Ricoh Europe technológiai szakembere által megrendelt kutatás szerint csak a vásárlók egyötöde (21%) véli úgy, hogy a nagyobb márkák jobban figyelnek rájuk, annak ellenére, hogy e vállalkozások több erőforrással rendelkeznek.

 

Az Európai Bizottság szerint a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára - amelyek az üzleti vállalkozások 99%-át képviselik - a kutatás óriási lehetőséget jelent a vásárlói lojalitás növelésére a kereskedelmi szférában. Ugyanakkor a feltörekvő KKV-knak ügyelniük kell arra, hogy ne legyenek túlságosan tolakodóak. A fogyasztók 61 százaléka szerint minden vállalkozásnak átláthatónak kell lennie - mérettől függetlenül - a róluk gyűjtött adatokkal kapcsolatban.

 

Javier Diez-Aguirre, a Ricoh Europe alelnöke hozzátette: "A fogyasztók végtelen választékkal rendelkeznek arról, hogyan és hol töltik el a pénzüket, és a stand-out márkák megbecsülik ügyfeleiket. A kis és közepes méretű márkák egyértelműen a helyes irányba tartanak, de az ügyfélszolgálatuk minőségét javítaniuk kell, hogy a versenytársakat megelőzzék. Kezdve azzal, hogy a technológiát a hatékonyság, a munkasebesség javítása, valamint az ügyféligények megismerése érdekében alkalmazzák. "

 

A technológia a fogyasztókkal való kommunikációval kapcsolatos intelligensebb felhasználása egyértelműen vonzó a vásárlók számára. A válaszadóknak csak egynegyede (27%-a) nem ért egyet azzal, hogy a legjobb márkák - mérettől függetlenül - azok, amelyek innovatív technológiát alkalmaznak. Azonban úgy tűnik, a kisebb vállalkozásoknak még fejlődniük kell ezen a téren.

 

Diez-Aguirre folytatta: "Az általunk megrendelt kutatások, amelyek kifejezetten a közepes méretű vállalkozásokra vonatkoznak, azt találták, hogy csak 36% véli úgy, a digitális technológiák használatával javult az ügyfélszolgálatok minősége. Az üzleti intelligenciába történő befektetés - a kommunikáció személyre szabásával, ezáltal a fogyasztók szívének megragadásával és a piaci részesedés növelésével -, az európai gazdaság hajtóelemeinek középpontjában kell lennie."

Kulcsszavak: kutatás Ricoh

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az IFA 2024-en a HONOR, a Qualcomm és a Microsoft újradefiniálta a mobilos AI-t

A HONOR az IFA 2024-en három úttörő mobil AI-megoldást mutatott be: Snapdragon X Elite platformokkal működő AI PC-t, az AI Agentet és az AI Deepfake felismerőt. A bemutatót egy gondolatébresztő panelbeszélgetés kísérte, amelyen részt vett George Zhao, a HONOR vezérigazgatója, Alex Katouzian, a Qualcomm Technologies, Inc. MCX részlegének csoport GM-je és Mark Linton, a Microsoft partnerkészülék-értékesítési alelnöke. Együtt vizsgálták az AI és a Snapdragon technológia összefonódását, és megvitatták, hogy ezek az innovációk hogyan alakítják a mobil AI jövőjét.

2024. szeptember 7. 10:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

2024. augusztus 7. 10:33