A PayPal és a Mastercard globális szintre emeli stratégiai együttműködését
A PayPal és a Mastercard között létrejött új megállapodás egyszerűsíti az online és bolti fizetés folyamatatát, és az egész világon felgyorsíthatja a digitális fizetések elfogadását.
A PayPal és a Mastercard bejelentette, hogy a két vállalat az Egyesült Államok, valamint az ázsiai és csendes-óceániai térség piacai után globálisan is kiterjeszti digitális szolgáltatásainak fejlesztésére vonatkozó stratégiai együttműködését.
A megállapodás értelmében Európában, Dél-Amerikában, Kanadában, a Közel-Keleten, Észak-Afrikában és a Karibi-térségben is elérhetők lesznek a pénzügyi szolgáltatók közös digitális fizetési megoldásai.
A PayPal és a Mastercard évek óta közösen dolgoznak a fizetés folyamatának optimalizálásában rejlő lehetőségek hasznosításán, amelynek segítségével értéknövelt szolgáltatásokat nyújthatnak a kártyabirtokosoknak, a pénzintézeteknek és a PayPal ügyfeleinek. A globális terjeszkedés nagyobb választékot és rugalmasságot kínál a fogyasztóknak a pénzügyi ügyintézés területén.
“A várakozásaink szerint a Mastercarddal kötött megállapodás az egész világon felgyorsítja majd a digitális fizetések elfogadását, továbbá javítja majd az online, az alkalmazáson belüli, és boltokban történő fizetés folyamtatát. Mindez fogyasztók milliói számára teszi majd egyszerűbbé és gyorsabbá a zökkenőmentes pénzügyi ügyintézést.” - mondta Gary Marino, a PayPal kereskedelmi vezetője.
A megállapodás értelmében a Mastercard alapértelmezett választási lehetőség lesz a PayPal applikációban, a fogyasztók a PayPal fiókjukból mostantól egyszerűen küldhetnek összegeket Mastercard betéti kártyájukra, és lehetővé válik az egyérintéses fizetés az arra alkalmas Mastercard elfogadóhelyen.
A fogyasztók számára további előnyt jelent, hogy a kártyakibocsátó banki partnereivel folytatott együttműködései révén a banki alkalmazások segítségével is hozzáadhatják majd Mastercard kártyáikat PayPal fiókjukhoz.
A digitalizált Mastercard kártyák használhatók lesznek PayPal pénztárcán keresztül, ami 6,5 millió egyérintéses helyszínen teszi lehetővé a fogyasztók számára a PayPallel történő bolti fizetést.
A Braintree rendszerét használó kereskedők mostantól világszerte egyszerűen integrálhatják a Masterpass fizetési megoldást, amely segítségével a kereskedők az egész világon vásárlóik rendelkezésére bocsáthatják a szolgáltatás kínálta egyszerű fizetési módot.
"Az emberek mindenhol ismerik és megbíznak Mastercard márkában, függetlenül attól, hogy fizikai vagy digitális világban fizetnek. A PayPallel való együttműködésünk kibővítése megerősíti elkötelezettségünket, hogy a világ több milliárd kártyabirtokosa számára egyszerű, gyors és biztonságos fizetési élményt biztosítsunk a lehető legtöbb eszközön és csatornán keresztül.” - mondta Ann Cairns, a Mastercard nemzetközi piacokért felelős elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- Így többszörözd meg forgalmad a Black Friday-en
- Már elérhető a PayPal-es fizetés Nintendo Switch készüléken
- PayPal: Úton a virtuális próbafülke felé
- Kiterjeszti eladóvédelmi programját Magyaroszágon a PayPal
- Félmillió eurós tranzakcióval turbózza fel nemzetközi terjeszkedését a Barion
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- A Samsung és a Visa együttműködése forradalmasítja az online fizetést
- PayPal.Me: itthon is elindult a személyközi pénzküldő szolgáltatás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.