A HP tovább bővíti üzleti Device-as-a-Service szolgáltatásait
A HP bemutatta vásárlói és partnerei számára kialakított Device as a Service (DaaS) szolgáltatásainak új generációját.
A friss szolgáltatáscsomagban érkező megoldások tartalmazzák többek között az új, prediktív elemzési funkciókat, amelyek a korábbinál is szélesebb körű vásárlói igényeknek felelnek meg, valamint a továbbfejlesztett HP Tech Café Market megoldásokat, amelyek egyszerűbbé teszik az IT támogatások biztosítását.
„Szolgáltatásaink folyamatos bővítése is tükrözi a HP elkötelezettségét, hogy olyan termékeket alkosson, amelyek megfelelnek a munkavállalók változó igényeinek – mondta Guy Collet, a HP Európai, Közel-Keleti és Afrikai (EMEA) régiójának személyre szabott szolgáltatásokért felelős üzletágának elnöke. – Ezek a kiterjesztett szolgáltatások okos, mégis egyszerű megoldásokat kínálnak a modern munkavállalók számára, valamint új növekedési lehetőségeket nyitnak meg ügyfeleink, értékesítő partnereink és üzlettársaink előtt.”
A vállalatok informatikai részlegei folyamatosan keresik az új lehetőségeket, hogy mind a HP, mind más gyártók elektronikus készülékeit hatékonyabban használják. A HP DaaS szolgáltatások kiterjesztése éppen erre a kihívásra kínál megoldást. A HP az elmúlt időben jelentősen növelte szolgáltatási üzletágát, így a HP DaaS szolgáltatások jelenleg világszerte közel 100 értékesítési partnernél érhetők el.
Analitika és egységes végpontkezelés
Az IDC felmérése szerint az eszközkezelést érintő problémák az IT vezetők 63 százalékának nehezíti munkáját. Ezek a szakemberek feladataik elvégzése során több figyelmet szeretnének szentelni más, a mobilitást, üzleti alkalmazásokat és biztonsági kezdeményezéseket érintő projektekre. Az elérhető erőforrások növelése érdekében a HP kiterjeszti a valós idejű hardverelemzési és proaktív eszközkezelési lehetőségeit. A HP új szolgáltatása lehetővé teszi a hardverműködés elemzését, valamint a potenciális hibák felismerését és javítását. A HP DaaS kiemelkedő adatelemzési képessége a Windows, Android, iOS, és macOS platformokon is elérhető, így teremtve egyedülálló, több rendszeren is futó megoldást, amely az IT eszközök hatékonyságát és az alkalmazottak felhasználói élményét is jelentősen növeli.
Személyre szabott megoldások és maximális rugalmasság
A HP DaaS megállapodások teljes mértékben személyre szabhatók, így az egyes eszközök élettartamához igazíthatók. A HP egyúttal egy end-to-end értékesítési és tárolási megoldást, a HP Tech Café Market Enhanced-et is létrehozta, amellyel bármikor elérhetők a tartozékok, valamint segítségével az eszközcsere és javítás is bármikor elvégezhető. Ez a megoldás az egyre mobilisabb munkaerő igényeit figyelembe véve született meg, és alkalmazása egyszerűbbé teszi az IT divíziók életét.
További információ a www.hp.com/go/Daas oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordidő alatt építette újra leégett szentendrei fejállomását a UPC
- Az új innovációkkal a HP feszegeti a számítástechnika jelenleg ismert határait
- Hordozható fotónyomtató a HP-től
- VR-játékok a legújabb HP-eszközökön és versenylehetőség a Team Plague e-sportolói ellen
- Változtatásokat vezetett be a Telenor
- A digitális szakadék áthidalásáért tesz a Vodafone
- Tovább bővült a HP Spectre termékcsaládja
- Jól járnak a Vodafone ügyfelek
- Egy asztali gép ereje az igazi gamereknek szánt új HP laptopban
- Új, gyorsabb otthoni netcsomagok a Telekomtól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.