A Fujitsu VMware- és Microsoft-hitelesítést szerzett PRIMEFLEX rendszereihez
A Fujitsu bejelentette, hogy lezárult a hiperkonvergens infrastruktúrához (HCI) szánt, legújabb Fujitsu PRIMERGY M4 szerverekre épülő PRIMEFLEX integrált rendszerei VMware és Microsoft általi hitelesítése.
A hitelesítés garantálja a HCI-re átálló vagy meglévő rendszereiket skálázó ügyfeleknek, hogy a Fujitsu szoftveresen vezérelt tárolókonfigurációi a két piacvezető szoftverszállító maximális támogatását élvezik.
A HCI különösen jól használható scale-out feladatokhoz. Rugalmasan bevonható többletkapacitást biztosít olyan helyzetekben, amikor egyszerre emelkedik és csökken a számítási- és tárolóerőforrások iránti igény. Gyakori használati területe a virtuális asztali infrastruktúra (VDI), ahol a számítási és tárolóerőforrások igénybevétele jellemzően hasonló görbét követ. A tanúsított szoftverrel futó, előkonfigurált és előintegrált Fujitsu PRIMEFLEX szerverekkel az ügyfelek alacsony költségszinten (TCO), gyorsabban és minimális kockázat mellett aknázhatják ki a VDI- és más HCI-forgatókönyvekben rejlő lehetőségeket.
A célzott szoftverhitelesítést három integrált rendszer biztosítja: a PRIMEFLEX for VMware vSAN, a PRIMEFLEX for VMware Cloud Foundation és a PRIMEFLEX for Microsoft Storage Spaces Direct. A PRIMEFLEX for VMware vSAN és a PRIMEFLEX for Microsoft Storage Spaces Direct rendszereket távoli vagy fiókirodában telepítve könnyen skálázható architektúra hozható létre – egyszerűsített integrációval, az új számítási és tárolóerőforrások automatikus észlelésével, feleslegessé téve a távoli helyszíneken végzett külső mentést.
A PRIMEFLEX for VMware vSAN esetében a Fujitsu komponensszintű hitelesítést ért el, ami azt jelenti, hogy a szerverrendszerek minden egyes hardverkomponense bizonyítottan együttműködik VMware vSAN szoftverrel. A vSAN Ready node-okra rendszerszintű hitelesítést szerzett. A PRIMEFLEX for Microsoft Storage Spaces Direct hitelesítése egyaránt vonatkozik a rendszeren belüli egyes komponensekre és a teljes rendszerre (WSSD Premium). A VMware és a Microsoft komponens- és rendszerszintű hitelesítései birtokában az ügyfelek teljesen biztosak lehetnek abban, hogy a Fujitsu PRIMEFLEX integrált rendszerek megbízhatóan együttműködnek a két fontos szállító szoftvereivel.
A PRIMEFLEX for VMware Cloud Foundation rendszernél a Fujitsu az all-flash VMware vSAN szerverkonfigurációkat is támogatja, ami jóval nagyobb I/O teljesítményt nyújt az ügyfeleknek a korábban elérhetőnél.
Ár és piaci bevezetés
A VMware és a Microsoft által hitelesített Fujitsu PRIMEFLEX integrált rendszerek Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában már megvásárolhatók. Áruk konfigurációtól és feladat nagyságától függ.
Kapcsolódó cikkek
- A Hannoveri vásáron a Fujitsu bemutatja legújabb innovációit
- Tanul a gyerek, ha játszik
- Technológiai óriások fognak össze a kiberbiztonságért
- Zombik, zsarolók, tiltott gyümölcsök – a kiberbűnözők kedvencei
- A tanulást forradalmasító alkalmazás nyert az Imagine Cup hazai döntőjén
- Lebomlott az utolsó gát is a Microsoft Teams körül
- Összefogás a gyerekek digitális oktatásáért
- Digitális cunami söpör végig a piacokon
- Ingyenes hozzáférés a Minecraft oktatási verziójához
- Legyél Te a 2018-as év MOS Világbajnoka!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.