A Fujitsu uSCALE konstrukciója csökkenti a beruházási kockázatot
A „szolgáltatásként nyújtott IT” (IT-as-a-service) modell erősödő népszerűségére válaszul a Fujitsu mától bevezeti uSCALE finanszírozási konstrukciót, amely felhő jellegű szolgáltatásokkal fokozza a szolgáltatók reagálókészségét a változó ügyféligények kielégítése terén – úgy, hogy közben beruházási kockázatukat is csökkenti.
A uSCALE kétféle modell alapján, egyéni igényekre szabott szerződésekkel mérsékli a szolgáltató vállalatok infrastrukturális beruházásainak kockázatát. A szolgáltatók így rugalmasabban alkalmazkodhatnak ügyfeleik változó igényeihez, fokozhatják reagálókészségüket, hamarabb bevezethetik az új szolgáltatásokat, és ügyfeleik követelményeihez igazodva, gyorsabban skálázhatják kapacitásukat.
Egyre több vállalat áll át a kis eszközigényű (asset-light) működési modellre, amelynek lényege, hogy saját infrastruktúra megvásárlása és helyszíni üzemeltetése helyett telephelyen kívüli, hibrid és felhőkörnyezeteket vesznek igénybe. Az IDC arra számít, hogy 2022-re már csak a globális IT-infrastruktúraköltés 44%-át teszi majd ki a nem felhő jellegű IT-re fordított összeg.
A Fujitsu uSCALE konstrukciójával a szolgáltatók reagálhatnak a piaci viszonyok változására, és színvonalasabb kiszolgálást nyújthatnak ügyfeleinkek. A hagyományos modell szerint a szolgáltatóvállalatok – és ügyfeleik – működése a hardver- és szoftverinfrastruktúra rendelkezésre állásától és skálázhatóságától függ, ugyanakkor a digitális világban akár napi szinten is ingadozhatnak a szükségletek. Így a szolgáltatóvállalatok nehezen tudják tervezni a kapacitásukat és megtalálni az optimális egyensúlyt a növekedési lehetőségek kiaknázása és a beruházási kockázatok kezelése között úgy, hogy közben a szigorú SLA-kat is teljesítik és egészséges nyereségszintet tartanak fenn.
A Fujitsu új uSCALE megoldása jelentősen mérsékli ezt a kockázatot. Kétféle rugalmas kereskedelmi opciót kínál a skálázható IT-infrastruktúra bérlésére, így a szolgáltatóvállalatok reagálókészebben alkalmazkodhatnak az ügyféligényekhez. Az első modell növekedési forgatókönyvre épül, és azonnali igény szerinti kapacitásbővítést támogató puffert tartalmaz – ami különösen a tárkapacitás esetében előnyös. A másik modell korai kilépési lehetőséget kínál, 36 hónapos bérleti szerződéssel, és évről-évre hasonló szinten maradó bérleti díjakkal. Ez azt jelenti, hogy a szolgáltatóvállalat alacsonyabb kockázat mellett kínálhat ügyfeleinek új technológiákat és „as-a-service” megoldásokat.
„A szolgáltatóvállalatok megbízható partnereként, egyszerű és észszerű szemléletünkkel részben átvállaljuk tőlük a jövőbeni infrastruktúra-beruházás terhét. Rugalmas bérleti modellünk nagymértékben csökkenti a beruházás kockázatát, és jóval nagyobb reagálókészséget nyújt a szolgáltatóknak például ahhoz, hogy idő előtt visszaadják az eszközöket, ha vállalkozásuk nem nő a várt ütemben. A felhőalapú puffermodell másfelől azt is lehetővé teszi, hogy fogyasztásalapú fizetéssel, közmű-rendszerben bővítsék kapacitásukat, maximális rugalmassággal igazodva az ügyfelek igényeihez. Miközben a szolgáltatóvállalatok tovább haladnak az új üzleti modellek bevezetése felé vezető úton, hogy a jövő szolgáltatásintegrátoraivá váljanak, mindkét opciónk biztosítja számukra a tökéletesen stresszmentes működéshez szükséges kiváló infrastruktúrát” – nyilatkozta Ruediger Frickenschmidt, a Fujitsu EMEIA-régióbeli szolgáltatói üzletágért felelős vezetője.
Ár és piaci bevezetés
Mindkét uSCALE opció azonnal elérhető Belgium, Finnország, Franciaország, Németország, Luxemburg, Hollandia, Portugália, Spanyolország és az Egyesült Királyság területén. A Fujitsu az év során más Európai országokban is elérhetővé teszi a konstrukciót.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu SAP HANA-hoz fejlesztett infrastruktúrával támogatja az adatközpont korszerűsítését
- A Fujitsu RunMyProcess és az Okin BPS gyorsítják az IBM Notes digitális átalakulását
- A Fujitsu mesterséges intelligenciával alakítja át a vevőutat és fokozza a bolti hatékonyságot
- Mesterséges intelligenciával küzdenek az önkiszolgáló pénztáraknál elkövetett csalások ellen
- A Fujitsu komplett szolgáltatáskínálattal támogatja a nagyvállalatok átállását az AWS-platformra
- A Fujitsu szerint a többfelhős működés összehangolása kulcsfontosságú a gyors digitális átalakuláshoz
- A Fujitsu frissítette RunMyProcess platformját
- A munkavállalók szívesen javítanák munka-magánélet egyensúlyukat az MI segítségével
- A beszerzést is eléri a digitális forradalom
- 50 GB-os tárhely extra kedvezménnyel
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.