Már lehet nevezni a webáruházak hiánypótló szakmai versenyére
Elindult a nevezés az Év Webshopja 2019. versenyre, amelyre minden hazai webáruház díjmentesen pályázhat. A kicsi vagy fiatal webshopok sem indulnak hátránnyal, ugyanis a független zsűri szakmai, és nem népszerűségi szempontok alapján értékel. A szakmai versenyre 2019. augusztus 31-ig lehet jelentkezni.
A tavalyi évben is igen nagy sikert arató versenyre csaknem 200 webshop jelentkezett, melyek közül a SzerszamKell.hu online barkácsáruház lett az első helyezett, amely azóta is sikeresen működik. Az idei versenyre július 15-től már nevezhetnek azok a webáruházak, akik nem félnek megmérettetni magukat egy szakmai és üzleti etikai szempontból is magas rangú kezdeményezésben.
Mitől ennyire tiszta és igazságos a verseny? Háromszoros összeférhetetlenségi szabályzatot határoztak meg a szervezők. A versenyszabályzat előírja, hogy:
- nem vehet részt a versenyben olyan webshop, amellyel akár személyes, akár üzleti kapcsolatban áll a szervező, a Complexpress Logisztika Kft.
- a szervező cég nem delegálhat tagot a zsűribe.
- a zsűrinek nem lehet olyan tagja, akivel a Complexpress üzleti kapcsolatban áll.
A versenyre bármelyik hazai webáruház benevezhet, ugyanis itt a fő szempont nem az, hogy kicsi vagy nagy, most indult vagy már régóta jelen van a piacon. Az egyetlen kőbe vésett szabály az, hogy a verseny tisztaságának megőrzése érdekében nem fogadják el olyan webáruházak nevezését, melyek a Complexpress Logisztika Kft.-vel üzleti vagy annak alkalmazottaival rokoni kapcsolatban állnak. De milyen kritériumok alapján választják ki a dobogósokat?
Az Év Webshopja versenyt igazán egyedivé pont az teszi, hogy az előkelő helyezéshez nem az számít, hogy mekkora a webáruház forgalma, a látogatottsága, milyenek a népszerűségi mutatói vagy az, hogy mikor indult. A zsűri kizárólag szakmai szempontok szerint értékel, úgy, mint pl. az áttekinthetőség, dizájn, technikai megoldások, vásárlásösztönzés, innováció, webergonómia vagy a fizetési lehetőségek sokszínűsége, de leginkább maga a vásárlói élmény.
A jelentkezők listáját első lépcsőben 25 webshopra szűkítik le, így ezek az indulók kerülnek be a döntősök közé. Ezután közülük fogja a független szakmai zsűri kiválasztani az első három helyezettet, akik ismert szponzorok által felajánlott, egyenként is többszázezer forint értékű díjakban részesülnek majd. A zsűri minden évben az e-kereskedelem és az azt támogató különböző szakterületek szakértőiből áll.
„Azt gondoljuk, hogy a számok magukért beszélnek. A hozzánk érkezett rendkívül pozitív vélemények - mind a szponzorok, mind az elindult webshopok, mind a zsűri részéről - pedig csak még jobban megerősítettek minket abban, hogy erre a versenyre az online kereskedői szakmának nagy szüksége van. Büszkeséggel tölt el, hogy már harmadjára startol el az Év Webshopja verseny és izgatottan várjuk, hogy idén hányan indulnak a címért.” – mondta el Rácz Péter, a Complexpress Logisztika Kft. ügyvezető tulajdonosa és a díj alapítója.
A versenyre díjmentesen lehet nevezni, az egyetlen megkötés a megfelelő regisztráció a www.az-ev-webshopja.hu oldalon. A nevezési időszak 2019. július 15-től 2019. augusztus 31-ig tart. Az oldalon emellett minden információt megtalálnak az érdeklődők a verseny részleteiről, a zsűritagokról, a szponzorokról és a tavalyi győztesekről is.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
- Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
- Magyar startup sikere az e-commerce piacon
- Aki lemarad, az tényleg kimarad?
- Folytatódik az e-kereskedelmi piac konszolidációja
- Van kedvenc webáruházad?
- Friss online kiskereskedelmi számok – 2018
- Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása
- E-kereskedelmi Körkép 2018: online vásárlás külföldről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Zsákutcába kerülhet az AI a Corvinus kutatása szerint
A nagy nyelvi modellek, mint például a ChatGPT elterjedése valójában egyre csökkenti a nyilvános tudásmegosztást az online kérdezz-felelek platformokon, s ezzel megnehezítheti a jövőbeli modellek képzését – erre jutott a Budapesti Corvinus Egyetem frissen publikált tanulmánya.
Összefogtak a jövőért az ipar, a tudomány és a művészetek képviselői
Járműveink, városaink és közlekedési rendszereink fenntarthatósága olyan integrált megközelítést kíván, amelyben az ipar, a természet- és társadalomtudományok, valamint a művészetek képviselői egymással összefogva keresik a válaszokat a jövő kihívásaira. Ez a gondolat hívta életre a Kognitív Mobilitás 2024 konferenciát, amelyet október 7–8-án tartották a Bosch Budapest Innovációs Kampuszon, a magyarországi Bosch csoport szakmai védnöksége mellett.
A HMS Networks felvásárolja a PEAK-System Technik vállalkozást
A HMS Networks AB (publ) („HMS”), az ipari információs és kommunikációs technológia globális szolgáltatója a mai napon kötelező erejű megállapodást kötött a DOGAWIST-Investment GmbH-val a PEAK-System Technik GmbH („PEAK”) részvények 100%-ának megvásárlásáról. A stabil alapokon álló német ipari kommunikációs szolgáltató PEAK-System cég olyan autóipari kommunikációs technológiák szakértőjének is számít, mint a CAN és a LIN.
SAS Viya Workbench fejlesztői környezet: Robusztus AI modellek fejlesztése egyszerűbben
A fejlesztőknek és modellezőknek szánt SAS Viya Workbench egy önkiszolgáló, igény szerinti számítási környezet adatelőkészítésre, feltáró adatelemzésre, valamint analitikai és gépi tanulási modellek fejlesztésére.
Fontos elismerést söpört be a hamarosan nálunk is kapható OMODA autók gyártója, a Chery
Az autóipari szereplők közül a Chery érdemelte ki a Kantar BrandZ Shanghajban megrendezett kínai gáláján a „Pioneering Chinese Global Brand” elismerést. A Chery elkötelezett a globális jelenlét mellett, ennek eredményeként világszerte már több mint 80 országban kaphatók a termékeik. Hamarosan Magyarországon is megkezdik a közel 20 fejlett intelligens vezetéstámogató technológiával felszerelt OMODA 5 értékesítését.