Tokió 2020: a Discovery az eddigi legnagyobb digitális olimpiára készül

forrás: Prím Online, 2019. augusztus 1. 15:16

Egy évvel a 2020-as tokiói olimpia előtt a Discovery megkezdte a visszaszámlálást: bemutatta az Eurosport olimpiai játékokhoz kötődő új márkaszpotját. Emellett bejelentette, hogy a nyári játékokra az eddigi legteljesebb digitális kínálattal készül egész Európában.* Az Eurosport a rekordnézettségű pjongcsangi téli olimpia tapasztalataira építve páratlan élményt nyújt: Tokió összes sportágának és sportolójának minden percét láthatjuk majd.

Az olimpia európai otthonaként az Eurosport az összes képernyőn – a televízión, videostreaming-szolgáltatásként, az interneten és a közösségi médiában – elérhetővé teszi az olimpiai játékokat a rajongók számára. Az Eurosport Player, Európa első számú sport-streamingszolgáltatása lesz az egyetlen hely, ahol a játékok minden percét és az összes sportolót láthatjuk majd élőben és on-demand tartalomként. Minden pillanatot valós idejű digitális és közösségimédia-megjelenés egészít ki, most először személyre szabott tartalmat kínálva a rajongók számára kedvenc sportágaikról és sportolóikról.

 

„Olimpiai utazásunk 2018-ban pjongcsangban kezdődött, ahol egyedülálló megközelítésünk rekordnézettséget és -elérést hozott az olimpiának Európa-szerte – mondta JB Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – A 2020-as tokiói olimpiára készülve ambícióink még nagyobbak. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a rajongóknak a leginnovatívabb és legmélyebb élményt nyújtó digitális olimpiai játékokat kínáljuk egész Európában, eddig még soha nem látott nagyságrendben. Még nagyobbak és bátrabbak leszünk, több embert érünk el még több képernyőn, és továbbra is egyedülállóan csak nálunk lesz látható majd az összes sportág és sportoló összes pillanata, így többek közt mind a 321 aranyérmet érő győzelem is.”

 

JB Perrette hozzátette: „Az olimpiai játékok – különösen a jelenlegi globális geopolitikai környezetben – ismételten bebizonyítja, miért ez a világ legnagyobb, áttörő jelentőségű eseménye. Legyen valaki néző, rajongó, műsorszolgáltató vagy értékesítő, az olimpiai játékok mindenki számára továbbra is a globális együttlét egyik kevés igazi pillanata. A Discovery életre kelti azokat a történeteket, amelyek kulturális kapcsolatot teremtenek, és Európa-szerte szenvedélyes sportrajongók millióit vonja be.”

 

 

„A nyári olimpia továbbra is a legnagyobb show a Földön. Világszínvonalú szakértő csapatunkkal elmondjuk az igazán fontos történeteket, és úgy tápláljuk a nézők olimpia iránti szenvedélyét, ahogy eddig még soha – mondta Dave Schafer, a Discovery tartalomért és gyártásért felelős alelnöke. – Díjnyertes, kiterjesztett valóságra épülő stúdiónk, az Eurosport Cube sikereit követően közvetítéseink során továbbra is élen járunk a legmodernebb technológia alkalmazásában annak érdekében, hogy még jobban növelni tudjuk a közönségünk elkötelezettségét.”

 

Egy évvel az olimpia kezdete előtt az Eurosport bemutatta új márkaszpotját is, amely – egy promóciós kampány részeként – az Eurosportot úgy pozícionálja, mint ahol egyedüliként lesz látható  az olimpia összes sportágának és sportolójának minden pillanata. Az Eurosport olimpiára készített, jellegzetes manga stílus által inspirált kreatív arculatát tartalmazó szpot július 24-től augusztus 25-ig látható az Eurosport lineáris és digitális felületein, illetve közösségimédia-platformjain. Az Eurosport hagyományos csatornaidentitását a One Year To Go felirat, illetve az olimpiai öt karika egészíti ki.

 

Az Eurosport csarornáin a nyári olimpiai sportágak több mint 70%-a látható. Az „Út a Tokióba” promóciós kampány az Eurosporton bemutatott összes olimpiai sportágra kiterjed majd, egészen a 2020. július 24-i tokiói megnyitóig.

 

A megnyitóig hátralévő évben a Discovery folyamatosan beszámol majd a Tokió 2020 olimpiával kapcsolatos terveiről, műsor- és tartalmi stratégiájáról, az élvonalbeli stúdió- és produkciós csúcstechnológiáról, valamint a teljes szakértői csapatról. Az olimpiai játékokkal kapcsolatos hírek egész évben a www.eurosport.hosszabbitas.hu és a www.eurosport.com/olympics oldalon érhetőek el.

 

______________ 

* Oroszország és Franciaország kivételével.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Már tizedik éve lehet pályázni a Városmarketing Díjra

Májusban elindult a városmarketing „gyémántok” szakmai elismerések gyűjtése! A tizedik alkalom egy hosszabb pályázati időszakot ölel fel, mert a díj is csatlakozik a Magyar Marketing Szövetség februári díjátadó gálaestjéhez, így a pályázatok egészen 2024. december 31-ig folyamatosan beadhatóak a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet versenyére. 

2024. május 23. 21:14

Az első magyar informatikatanár nevét veszi fel a programozási verseny

Az első magyar középiskolai informatikatanár, Kovács Mihály (1916-2006) piarista szerzetes nevét veszi fel a Neumann Társaság által alapított Országos Grafikus Programozási Verseny, amelyet az ELTE IK-val együttműködésben 1998 óta minden évben megrendeznek.

2024. május 23. 19:44

Magas felbontás és fejlett csatlakoztathatóság otthoni és irodai használatra

A kijelzőspecialista AOC büszkén mutatja be új, elegáns QHD modelljét, a B3 sorozat B2C monitorcsaládjának értékorientált kiegészítését. A 27 hüvelykes (68,6 cm) AOC Q27B3CF2 QHD felbontást (2560x1440) kínál otthoni és irodai környezetbe egyaránt, és elegáns dizájnnal ötvözi a funkcionális kiválóságot. Az olyan funkciók, mint a 100 Hz képfrissítési ráta, az USB-C csatlakoztathatóság (65 W Power Delivery tápellátással) és az Adaptive-Sync lehetővé teszik a produktív és kényelmes munkavégzést – mindezt rendkívül jó árazással kombinálva.

2024. május 23. 18:03

Drámai változás a Google Hírekben: Nem vehető fel több kiadvány

2024. április 25. napjától drámai változás lépett életbe a weboldal tulajdonosok számára. Az eddig megszokott módon már többé nem vehető fel új kiadvány a Google Hírek kiadói központba (a Google Publisher Center-be).

2024. május 23. 16:11

Öt vadonatúj okostelefonnal lép a magyar piacra a TECNO Mobile

Magyarországon öt új készülékkel debütált a világ legnagyobb mobilgyártói közé tartozó Transsion Holdings TECNO Mobile nevű okostelefon-márkája. A SPARK széria csúcsmodellje, a SPARK 20 Pro+ kijelzőbe épített ujjlenyomat-olvasót, 120 hertzes ívelt AMOLED-képernyőt 108 megapixeles hátlapi és ledes villanóval támogatott 32 megapixeles szelfikamerát tartalmaz, mégsem kerül többe bruttó százezer forintnál.

2024. május 23. 14:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17