A PayPal Magyarországon is elindította díjmentes online pénzgyűjtési megoldását
Az új PayPal-pénzgyűjtés funkcióval egyszerűen és gyorsan létrehozható egy személyes pénzgyűjtő oldal, ahol ismertethető a gyűjtés célja, majd a hivatkozás gyorsan megosztható e-mailben, chaten vagy közösségi oldalakon. A funkció egyszerű megoldás lehet személyes célokra, de alkalmas jótékonysági felajánlások gyűjtésére is.
A PayPal nem sokkal az ingyenes P2P* pénzküldő szolgáltatásának bejelentése után Magyarországon is elindítja új pénzgyűjtő megoldását, a PayPal-pénzgyűjtés funkciót. A megoldás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy pénzt gyűjtsenek szinte bármilyen jellegű közös kiadás fedezésére: alkalmas egy csoportos ajándék árának begyűjtésére ismerőseinktől, segítségével szervezhetünk jótékonysági gyűjtéseket, de kisebb összegű személyes tartozások rendezésére is tökéletes eszköz lehet.
A PayPal pénzgyűjtő oldal egyszerűen létrehozható a PayPal-fiókban, vagy a PayPal applikációban. Az oldal létrehozásakor megadható a gyűjtés célja, a célösszeg, a felhasználók saját háttérképet is tölthetnek fel, és meghatározhatják, hogy nyilvános legyen-e a hozzájárulók neve, illetve a felajánlott összeg.
Az oldal létrehozása, illetve a hozzájárulás teljesen ingyenes, ha a hozzájáruló felek rendelkeznek PayPal-számlával, és a PayPal-egyenlegükről vagy a bankszámlájukról fizetnek. Ha valakinek még nincs PayPal-fiókja, akkor egyszerűen és díjmentesen létrehozhat egyet. Akik nem rendelkeznek PayPal-fiókkal, bankkártya használatával is hozzájárulhatnak a gyűjtéshez.
A felajánlott összeg egyenesen a PayPal-pénzgyűjtéshez kapcsolódó számlára kerül, így bármikor nyomon követhető vagy felhasználható. Minden hozzájárulás visszakereshető a gyűjtés előzményeiben, és az összegyűlt összeg bármikor áthelyezhető a gyűjtés szervezőjének PayPal-számlájára.
A pénzgyűjtő oldal egy egyedi hivatkozás segítségével egyszerűen megosztható SMS üzenetben, e-mailben, vagy az olyan közösségi oldalakon, mint a Facebook, Twitter stb. A PayPal-pénzgyűjtés funkció jelenleg Európa 26 országban érhető el.
A PayPal és Censuswide felmérése szerint a magyarok körében a költségek megosztása leggyakrabban egy-egy csoportosan vásárolt születésnapi ajándék kifizetésekor, éttermi számlák kifizetésekor vagy benzinpénz megosztásakor merül fel**. A legfőbb okok, amelyek miatt az adósok nem fizetik vissza a kisebb összegű tartozásokat, hogy a távolság miatt ritkán találkoznak a hitelezővel, nincs náluk elég készpénz/nincs a közelben ATM, vagy egyszerűen csak elfelejtik visszafizetni az adott összeget.
___________________
* A PayPal-számlával rendelkező magyar felhasználók díjmentesen küldhetnek forintot Magyarországon belül, továbbá eurót és svéd koronát az Európai Gazdasági Térség országaiba, amennyiben ehhez nem szükséges pénznemek váltása.
** A kutatást a Censuswide készítette a PayPal megbízásából 10.112 18 éves, vagy annál idősebb felnőtt megkérdezésével 10 európai országban (Belgium, Csehország, Finnország, Görögország, Magyarország, Olaszország, Norvégia, Lengyelország, Portugália és Portugália, Svédország). Az interjúkat online készítették 2018. november 27. és december 14. között.
Kapcsolódó cikkek
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- A PayPal több mint 30 európai piacon indította el a Xoom-ot
- A tizenévesek nagy része Instagram posztok alapján választ nyári úticélt
- A magyar kis- és középvállalkozások helyzete a digitális Európában
- Stresszmentes karácsony? Igen!
- A digitális médiafogyasztási szokásokat vizsgálta a PayPal
- Készítse fel vállalkozását az ünnepi rohamra
- Nemzetközi online vásárlási trendek
- Megújult a PayPal mobil applikáció
- PayPal felmérés a videójátékokhoz kapcsolódó magyar szokásokról
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.