A Fujitsu mélyíti elkötelezettségét az ENSZ fenntartható fejlődési céljai iránt

forrás: Prím Online, 2020. október 11. 16:37

A Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének napokban bemutatott kísérleti programja mélyíti a vállalat elkötelezettségét az ENSZ fenntartható fejlődési céljai (SDG-k) iránt. Az azonnali hatállyal induló kezdeményezés keretében a globális szolgáltatási szervezet 5800 dolgozója kísérleti jelleggel virtuális közösségeket hoz létre, amelynek tagjai a szervezeti és földrajzi határokon átívelve kommunikálnak és működnek együtt egymással, miközben felelős szerepet vállalnak a pozitív társadalmi változások eléréséért végzett munkában. 

A Fujitsu virtuális közösségei, más néven „törzsei” az ENSZ fenntartható fejlődési céljai köré szerveződnek. Az SDG-kkel az ENSZ 17 globális célkitűzést fogalmazott meg a mindenki számára jobb és fenntarthatóbb jövő megteremtése jegyében. Ezek az emberiség előtt álló globális kihívásokat veszik célba egyebek mellett a szegénység, az egyenlőtlenség, a klímaváltozás, a környezetpusztulás, a béke és az igazságosság területén. A 2030-as határidővel meghatározott célok keretet adnak a civil társadalom, a kormányok és a vállalatok számára a kihívások leggyőzéséért folytatott együttműködéshez. 

 

Ez a társadalmi szerepvállalási program összhangban áll a Fujitsu vállalati célkitűzésével, mely szerint az innováció segítségével a társadalmon belüli bizalmat erősítve, fenntarthatóbb hellyé kívánja tenni a világot. A törzsek bevezetésével a Fujitsu fokozza elkötelezettségét az ENSZ SDG-i iránt. A kísérleti szakaszban a Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének vezetősége, egyes amerikai és európai szolgáltatási csapatok tagjai, valamint a Costa Rica-i, indiai és portugáliai globális szolgáltatásnyújtási központok dolgozói vesznek részt a programban. A dolgozók mindegyike választ egyet az ENSZ 17 fenntarthatósági célja közül, és csatlakozik a kapcsolódó SDG-törzshöz. A törzsek létrehozása motiválja és inspirálja a dolgozókat, hogy közös gondolkodással, együttműködéssel, kapcsolatépítéssel, csoportos tanulással és gyakorlati lépésekkel támogassák az ENSZ céljainak megvalósulását. 

 

Segítség a magánemberek számára, hogy pozitív változásokat érjenek el egy nagyobb jó érdekében 

Tim White, vezérigazgató, alelnök, a Fujitsu globális szolgáltatásokért felelős vezetője elmondta: „A Fujitsu Global Delivery csoportjánál indított kísérleti program bemutatja, hogyan tudnak a magánemberek megfelelő támogatás birtokában pozitív változásokat elérni egy nagyobb jó érdekében. A felelős üzleti működés a Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének egyik alappillére, ami hozzásegített minket ahhoz, hogy az emberi jóllétet szem előtt tartva jussunk túl a COVID-világjárvány okozta számos kihíváson. Meggyőződésünk, hogy ez magasabb szintre emeli elkötelezettségünket a felelős üzletvitel iránt, hiszen lehetővé tesszük kollégáink számára, hogy megéljék a Fujitsu legfőbb célkitűzését, mely szerint az innováció segítségével a társadalmon belüli bizalmat erősítve, fenntarthatóbb hellyé kívánjuk tenni a világot.”

 

Majd White így folytatta: „A sikeres kísérleti program nyomán erősítjük elkötelezettségünket az ENSZ fenntartható fejlődési céljai iránt, és a későbbiekben a globális szolgáltatási szervezet teljes, 23 ezer fős állományára kiterjeszthetjük a törzseket. Ezzel dolgozóink készségeit és ismereteit fontos társadalmi ügyekre koncentrálhatjuk, ami katalizátorként hathat az innovációra, és mindenkinek megmutathatja, milyen előnyökkel jár, ha valaki a Fujitsu globális szolgáltatási szervezének munkatársa”. 

 

A globális szolgáltatási szervezet dolgozói már jelenleg is világszerte aktívan részt vesznek különböző közösségi kezdeményezésekben. A Fülöp-szigeteken önkéntesként támogatják az SOS gyermekfalukat fenntartó SOS Children’s Villages nemzetközi civil szervezetet, Lengyelországban a helyi Słonie na Balkonie gyermekvédelmi szervezettel működnek együtt, Indiában pedig az iskolai étkeztetés megoldására indított, nonprofit Akshaya Patra szervezeten keresztül járulnak hozzá több száz gyerek oktatásához és jóllétéhez. A Fujitsu kiterjedt szolgáltatási jelenléttel rendelkezik Japánban, Ázsiában, Amerikában, Óceániában és Európában. Nyolc ország (Kína, Cosa Rica, India, Malajzia, Fülöp-szigetek, Lengyelország, Portugália és Oroszország) különböző városaiban tart fenn globális szolgáltatási központokat. 

 

A Fujitsu világ számos országában jelen lévő globális szolgáltatási csoportja a Fujitsu kiterjedt technológiai képességeit mélyreható iparági szakértelemmel és 7x24 órás globális rendelkezésre állással ötvözi. A szervezet folyamatosan továbbképzi csapatait, fejleszti működési gyakorlatát, és a szolgáltatásnyújtás minden elemébe beágyazza az agilis alapelveket, hogy valós időben tudjon segíteni az ügyfeleknek legyőzni az előttük álló kihívásokat. 

 

A Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének kísérleti programja 2020 októberétől decemberig tart. A Fujitsu arra készül, hogy a lendületet fenntartva, 2021 januárjától fokozatosan a teljes szervezetre kiterjeszti a koncepciót. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.

2024. november 23. 15:34

A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját

Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.

2024. november 23. 13:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36