Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
Idén jelentősen megnőtt itthon azoknak az internetes vásárlóknak a száma, akik csomagautomatából veszik át rendeléseiket. Az igények kiszolgálása érdekében Magyarország két legnagyobb e-kereskedelmi márkája, az eMAG és az Extreme Digital Easybox csomagautomata-hálózata folyamatosan bővül: Budapesten már harminchárom helyszínen működnek a rendelések egyszerű, érintésmentes átvételét biztosító gépek. Az eMAG mobil applikációjából feladott rendeléseket Easybox automatába az év végéig ingyenesen szállítja ki a cég, a házhoz szállítás pedig az év végéig féláron történik appos rendelés esetén.
Hétről-hétre folyamatosan új helyszíneken helyezik üzembe az eMAG és az Extreme Digital üzemeltetésében lévő csomagátvevő automatákat: a fővárosban már harminchárom csomagautomatát telepített a két cég. Többek közt a Nyugati pályaudvar mellett, a MOM parkban, a Pólus Centerben, és Asia Centerben, a Camponában, valamint több Lukoil és OMV töltőállomáson. Az Easyboxok folyamatosan bővülő listája ezen a linken olvasható.
A tervek szerint az év végére száz budapesti, a jövő év végére pedig országszerte ötszáz helyszínen működnek majd a két cég csomagautomatái bevásárlóközpontokban, szupermarketek parkolóiban, közlekedési csomópontokban, illetve lakóövezetek közelében is.
“A novemberi Black Friday-re várhatóan már hetven helyszínen működik majd Easybox Budapesten, míg a karácsonyi vásárlási szezonra várhatóan már száz csomagautomata működik majd a fővárosban. A jövő év elejétől pedig a vidéki városokban kezdjük meg a terjeszkedést” - mondta el Várkonyi Balázs, az eMAG és Extreme Digital cégek ügyvezetője.
Az eMAG appból érdemes Easyboxra rendelni
A csomagautomaták bevezetőkampánya keretében az eMAG.hu mobil alkalmazásából (iOS, Android) megrendelt termékeket 2020. december 31-ig díjmentesen szállítja ki az Easybox csomagautomatákba. Házhoz szállítás esetében az év végéig minden applikációból feladott rendelés kiszállítási díjának felét elengedi az eMAG.
Az appban egyébként az év végéig folyamatosan elérhetők lesznek olyan egyedi kedvezmények, promóciók, amelyek sehol másutt, így az eMAG üzleteiben és webáruházában nem érhetők el.
Könnyű rendelés, gyors csomagátvétel, ingyenes szállítás
Az Easybox automaták használata igen egyszerű. A rendelés leadásakor ki lehet választani a csomagátvevő pontokra való szállítási opciót - a térkép segítségével pedig megtalálhatjuk a hozzánk legközelebb eső automaták helyét. A rendelés megérkezésekor egy értesítő üzenetben megjelenő PIN kód, vagy QR kód segítségével akár 30 másodperc alatt is át lehet venni a rendelt termékeket. A rendelés összesen egy darab terméket tartalmazhat, nem lehet nagyobb a megadott 44,5 x 47 x 39 cm méretnél, és súlya sem lehet több, mint 20 kg.
Az Easybox automaták egyik célja, hogy megkönnyítsék az online rendeléseket. Ehhez további segítséget nyújt az eMAG telefonos applikációja. A folyamatos fejlesztések és az egyszerű használhatóság miatt sokan áttérnek az applikációs rendelésekre, ahol az eMAG.hu oldalon beszerezhető termékek mind jelen vannak. Ezenfelül több egyedi, csak az applikációban meghirdetett akció is elérhető. December 31-ig 50 százalékos kedvezményt lehet kapni a szállítási árból, valamint az applikációból való rendelés esetén elengedik a szállítási költséget, amennyiben az Easybox átvétel kerül kiválasztásra. Ehhez csupán le kell tölteni az eMAG alkalmazást és kiválasztani a csomag átvételének módját - így automatikusan levonja a szállítási költséget.
Az Easybox biztonságos és környezettudatos
Magyarországon, a járvány hatására a házhoz szállítástól még inkább a csomagátvevő pontokra terelődött a forgalom. Az egyszerű és érintésmentes csomagátvételnek köszönhetően sokkal biztonságosabb a küldemények kézhez jutása. A megrendelés, a fizetés és az Easyboxban való átvétel nem igényel személyi tényezőt, vagy bármilyen fajta érintkezést - így a jelenlegi akut járványhelyzetet figyelembe véve, az Easybox csomagátvevő hálózata ügyel a megfelelő higiéniai és egészségügyi előírások betartására.
A biztonságos csomagátvétel mellett a környezetvédelemre is gondosan odafigyel a cégcsoport által indított automata hálózat. Az eMAG és Extreme Digital saját futárszolgálata végzi a szállítást, ahol a szállító flotta egyharmada már most elektromos hajtású járművekből áll. Terv szerint a teljes flotta átáll a környezettudatos autók használatára.
Kapcsolódó cikkek
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- A Mammutban nyitotta meg második üzletét az eMAG
- Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
- A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból
- Komoly vetélytársai lehet az Amazonnak a kínai és indiai webáruház óriások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.