Befejeződött az Ecommerce Revolution első évada
Befejeződött a webáruház-tulajdonosoknak szóló Ecommerce Revolution üzleti valóságshow első évada. A digitális ügyfélélmény optimalizáció témáját körbejáró hat részből álló szériát október 6-án indította az OptiMonk, ami november 9-én a záró epizóddal véget ért. Az első évad producere Máté Krisztina volt. Arról egyelőre nem született döntés, hogy készül-e második évad.
A tévéműsor-minőségű online valóságshow négy webáruházról szól, amelyek irányítását harminc napra szakértő mentorok veszik a kezükbe, hogy bemutassák, hogyan lehet akár rövid idő alatt látványos eredményeket elérni, ha valaki a megfelelő eszközöket használja a megfelelő módon.
„Egyre nehezebb sikereket elérni a nagy e-kereskedők és webplázák árnyékában. Aki végignézi az epizódokat és a szakmai prezentációkat, annyi tudáshoz juthat, mint egy intenzív tanfolyamon, elkerülheti a legnagyobb hibákat és lényegesen megnő a siker esélye” – mondta Zilahi Krisztián az Ecommerce Revolution házigazdája, online marketing szakértő.
A műsor házigazdái mellett, olyan elismert szakértők osztják meg a tudásukat, mint Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója, vagy Kulcsár Róbert, a Shoprenter vezető tanácsadója.
„A műsor hat részét eddig összesen 12 ezer alkalommal tekintették meg, ami annak fényében, hogy mintegy 15 ezer webshop lehet ma Magyarországon, biztató eredmény. Az év végéig szeretnénk a lehető legtöbb webshop tulajdonoshoz eljuttatni a műsort. Ezt követően összegezzük a visszajelzéseket, statisztikákat, és döntünk a folytatásról” – értékel Zajdó Csaba, az OptiMonk alapítója, az Ecommerce Revolution digitális ügyfélélmény szakértője.
Hozzátette: máris rengeteget tanultunk és sok mindent másképp csinálnánk a második évadban. Egy dolgot azonban biztos nem változtatnánk, újra Máté Krisztinát kérnénk fel a produceri feladatokra.
Az első évad adásai a https://ecommercerevolution.hu címen láthatók.
Fotó: Ecommerce Revolution
Kapcsolódó cikkek
- Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n
- A járvány nyertesei a webáruházak
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Trump nyerte az amerikai elnökválasztás webshopcsatáját
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.