Jelentősen növekedett a Vivre
Közép-Európa vezető online lakberendezési áruháza, a Vivre 2020-ban 50%-os növekedést regisztrált, így több mint 61 millió euró értékű bevételt ért el.
A legnépszerűbb termékek 2020-ban a bútorok voltak, melyek a teljes eladás 37%-át tették ki. Ezt követték a textíliák és a szőnyegek (11,2%), majd az otthoni dekorációk és kiegészítők (11%).
A lakberendezési termékek iránt megemelkedett keresletre nagy hatással volt az otthoni munkavégzés. Emiatt a legjelentősebb növekedés az előző évhez képest a szőnyegek, világítótestek, konyhai eszközök és kellékek és a bútorok kategóriáiban volt.
2020-ban a Vivre megerősítette pozícióját az online lakberendezési áruházak között, ami a felgyorsult üzleti és az egyre inkább automatizált feldolgozási folyamatoknak köszönhető. A partnerek száma körülbelül 9850 vállalatra nőtt (beszállító és eladó), ami 12%-os növekedés az előző évhez képest, így a Vivre még nagyobb termékkínálatot tud biztosítani.
A világjárvány közepette a vállalat elindította a Vivre Marketplace platformját, melyen keresztül az eladók gyorsan hozzáférnek a Vivre online felületeihez. Egyelőre ez a megoldás csak Romániában érhető el, de ebben az évben várhatóan minden országban bevezetésre kerül.
„A világjárvány bennünket is kihívások elé állított, de 2020 egy jó év volt a Vivre számára. Az átlagos kosárérték körülbelül 20%-kal nőtt az eredeti becslésekhez képest. Az online értékesítésre és szolgáltatásokra történő átállásnak köszönhetően izgalmas, személyre szabott ajánlatokkal teljesíthetjük vásárlóink igényeit” – kezdi Monica Cadogan, a Vivre ügyvezetője.
„A Vivre szervezeti struktúrájával nagyobb akadályok nélkül váltottunk távmunkára. Online lakberendezési áruház lévén digitálisan működünk, és számos kollégánk korábban is különböző helyszínekről dolgozott. Továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk feldolgozási folyamatainkra, ezért jelentősen fókuszáltunk arra, hogy elkerüljük a különböző elakadásokat az ellátási láncoknál és az azonnali szállításoknál. 2020-ban világossá tettük növekedési céljainkat. Ezek egyik eszköze a Vivre Marketplace, ami lehetővé teszi, hogy együtt dolgozzunk hagyományos kiskereskedőkkel, valamint hogy azonnali megoldásokat nyújtsunk vásárlóinknak anélkül, hogy túlterhelnénk saját logisztikánkat.”
Jelenleg a vállalat saját vagy beszállítói készleten lévő termékeit biztosítja a vásárlóinak, így a kiszállítási idő két nap és 3-4 hét között mozog. A Vivre Marketplace- partnerek termékeinél azonban gyors kiszállítás is elérhető, ami Romániában 1-2 munkanap, más országokban pedig maximum 5 munkanap, a helyi logisztikától függően.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu a „vezetők” szegmensében a menedzselt munkahely-szolgáltatások piacán
- Közel 8 millió maszkot vettek egy év alatt az eMAG-nál
- Márciusban extra szabadnapot biztosít kollégáinak a Vodafone
- Az Oracle bejelentette 2021-es pénzügyi évének harmadik negyedéves eredményeit
- Multicég tért vissza a hazai IT-piacra
- Az ABB-t ismét a világ egyik leginnovatívabb vállalatának választották
- A Liferay szoftvervállalat rangos nemzetközi elismerést kapott
- Újabb 7 millió eurós befektetést kap és tovább terjeszkedik a régióban a Codecool
- Eredményes évet zárt a Raben
- GLAMI: öt évet ugrott a jövőbe a divatkereskedelem digitalizációja
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy évszázada a mobilitás élén
Az Emil Frey cégnév összeforr a minőséggel, hitelességgel, iránymutatással és a vevőközpontúsággal. A vállalat úttörő szellemisége 100 év múltán sem csorbult, sőt hitvallásával újabb és újabb területeken válik meghatározóvá. A századik születésnapot a magyar képviselet Prestige Day keretében ünnepelte partnereivel Zsámbékon, a DrivingCampen.