Jelentősen növekedett a Vivre

forrás: Prím Online, 2021. március 23. 09:43

Közép-Európa vezető online lakberendezési áruháza, a Vivre 2020-ban 50%-os növekedést regisztrált, így több mint 61 millió euró értékű bevételt ért el.

A legnépszerűbb termékek 2020-ban a bútorok voltak, melyek a teljes eladás 37%-át tették ki. Ezt követték a textíliák és a szőnyegek (11,2%), majd az otthoni dekorációk és kiegészítők (11%). 

 

A lakberendezési termékek iránt megemelkedett keresletre nagy hatással volt az otthoni munkavégzés. Emiatt a legjelentősebb növekedés az előző évhez képest a szőnyegek, világítótestek, konyhai eszközök és kellékek és a bútorok kategóriáiban volt.

 

2020-ban a Vivre megerősítette pozícióját az online lakberendezési áruházak között, ami a felgyorsult üzleti és az egyre inkább automatizált feldolgozási folyamatoknak köszönhető. A partnerek száma körülbelül 9850 vállalatra nőtt (beszállító és eladó), ami 12%-os növekedés az előző évhez képest, így a Vivre még nagyobb termékkínálatot tud biztosítani. 

 

 

A világjárvány közepette a vállalat elindította a Vivre Marketplace platformját, melyen keresztül az eladók gyorsan hozzáférnek a Vivre online felületeihez. Egyelőre ez a megoldás csak Romániában érhető el, de ebben az évben várhatóan minden országban bevezetésre kerül.  

 

„A világjárvány bennünket is kihívások elé állított, de 2020 egy jó év volt a Vivre számára. Az átlagos kosárérték körülbelül 20%-kal nőtt az eredeti becslésekhez képest. Az online értékesítésre és szolgáltatásokra történő átállásnak köszönhetően izgalmas, személyre szabott ajánlatokkal teljesíthetjük vásárlóink igényeit” – kezdi Monica Cadogan, a Vivre ügyvezetője.

 

„A Vivre szervezeti struktúrájával nagyobb akadályok nélkül váltottunk távmunkára. Online lakberendezési áruház lévén digitálisan működünk, és számos kollégánk korábban is különböző helyszínekről dolgozott. Továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk feldolgozási folyamatainkra, ezért jelentősen fókuszáltunk arra, hogy elkerüljük a különböző elakadásokat az ellátási láncoknál és az azonnali szállításoknál. 2020-ban világossá tettük növekedési céljainkat. Ezek egyik eszköze a Vivre Marketplace, ami lehetővé teszi, hogy együtt dolgozzunk hagyományos kiskereskedőkkel, valamint hogy azonnali megoldásokat nyújtsunk vásárlóinknak anélkül, hogy túlterhelnénk saját logisztikánkat.”

 

Jelenleg a vállalat saját vagy beszállítói készleten lévő termékeit biztosítja a vásárlóinak, így a kiszállítási idő két nap és 3-4 hét között mozog. A Vivre Marketplace- partnerek termékeinél azonban gyors kiszállítás is elérhető, ami Romániában 1-2 munkanap, más országokban pedig maximum 5 munkanap, a helyi logisztikától függően.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egy évszázada a mobilitás élén

Az Emil Frey cégnév összeforr a minőséggel, hitelességgel, iránymutatással és a vevőközpontúsággal. A vállalat úttörő szellemisége 100 év múltán sem csorbult, sőt hitvallásával újabb és újabb területeken válik meghatározóvá. A századik születésnapot a magyar képviselet Prestige Day keretében ünnepelte partnereivel Zsámbékon, a DrivingCampen.

2024. október 9. 20:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10