Webinárium az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövőjéről

forrás: Prím Online, 2021. április 5. 14:54

Az Ecommerce Hungary által 2021. április 8-ra szervezett webináriumon tech vállalatok, a civil és egyetemi társadalom jeles képviselői, valamint hatósági szakértők vitatják meg az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövőjét.

Az Ecommerce Hungary Egyesület célja a magyar e-kereskedelmi piac működési feltételeinek fejlesztése és javítása. A COVID-19 járvány által generált változásokra reagálva, az egyesület feladatának tekinti az e-kereskedelmi piachoz és annak fejlesztéséhez kapcsolódó kihívások és lehetőségek meghatározását. A vitára egy igen intenzív digitalizálási időszakban és az Európai Uniónak a digitális politika irányadó szabályozásának továbbfejlesztésére tett erőfeszítéseinek idején kerül sor.

 

A szervezőktől kapott információ szerint a panelbeszélgetés során arra a nehéz kérdésre akarnak választ adni, hogy „Mi az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövője?”. A különböző szektorokból meghívott szakértők célja az e-kereskedelem jelenlegi jogi keretrendszerének, valamint jövőjének feltérképezése és megvitatása. A webinárium során átbeszélik az e-kereskedelmi és tech vállalatokra vonatkozó jogi kérdéseket, majd ennek alapján értelmezik a szektor jelenlegi játékszabályait, illetve a Digitális Piacok Törvénye és Digitális Szolgáltatások Törvénye alapján várható változásokat. A kerekasztal fő célja, hogy bemutassa a két jogszabály hatálybalépésével járó potenciális lehetőségeket és kihívásokat.

 

A panelbeszélgetés részvevői:

Fejes Gábor - partner, Oppenheim Ügyvédi Iroda

Várkonyi Balázs - az Extreme Digital és az eMAG Hungary vezérigazgatója

Berezvai Zombor – vezető közgazdász, GVH

Bőgel György – Professor of Management, CEU

Ormós Zoltán - E-Commerce Hungary

Az esemény moderátora Maier Norbert, a Copenhagen Economics vezető közgazdásza.

 

A nyilvános webináriumhoz bárki kapcsolódhat, illetve az esemény Facebook oldalán élő adásban követhetik a panelbeszélgetést 2021. április 8-án, közép-európai idő szerint 10 órától.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Adatvezérelt, AI-alapú ügyfélélmény és döntéshozatal: a GBS jövője

Hazánkban több, mint 200 üzleti szolgáltató központ működik, amelyekkel szemben folyamatos elvárás az innováció az anyacégek részéről. A magas követelményeknek való megfelelés érdekében e cégek számára elsődleges fontosságú az olyan új technológiák gyors és hatékony adaptációja, mint a mesterséges intelligencia (AI – artificial intelligence) – a Deloitte szakértői szerint.

2024. szeptember 9. 16:41

Nem féltik az állásukat a ChatGPT-től a magyar újság- és szövegírók

A mesterséges intelligencia hatékonyabbá és könnyebbé teszi a munkájukat, de a szakmájukat a következő években nem tartják teljesen helyettesíthetőnek vele – ez a megkérdezett magyar szövegírók és újságírók általános vélekedése a Corvinus egyetem friss kutatása szerint. A válaszadók önbizalma erős, alkalmazkodóképesebbnek tartják magukat másoknál a területükön.

2024. szeptember 9. 09:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03