E-kereskedelmi Konferencia Visegrádon
A járvány okozta kényszerszünet után 2022. május 24-25-én újra megrendezi hagyományos tavaszi E-kereskedelmi Konferenciáját az Ecommerce Hungary Egyesület. Idén óriási az érdeklődés: az e-kereskedelem nagyágyúi az iparág legaktuálisabb témáival, ötvennél is több előadással minden eddiginél nagyobb, 300 fős látogatói létszámmal gyűlnek össze májusban Visegrádon.
Az elmúlt két év különleges volt a kereskedőket, szolgáltatókat, fejlesztőket, elemzőket tömörítő, közel két évtizedes múltra visszatekintő szervezet számára: a járvány alatt rengetegen próbálták ki az online vásárlást, a számok azt mutatják, hogy a világtrendeket követve itthon is egyre többen, egyre többször, egyre többet vásárolunk webes boltokból. Az online kereskedelem dinamikusan fejlődik az egész világon, az újítások, az innovációk szinte mindennaposak. Csak a példa kedvéért: a marketingben, az ügyfélkapcsolatok menedzselésében nő a kifinomult adatelemzés és a mesterséges intelligencia szerepe, a logisztikában rövidül a kiszolgálási idő, a kommunikációs csatornák összekapcsolása, integrálása már szinte alapkövetelmény, terjed az automatizálás és a robotizáció, a fejlesztők „konyhakész”, felhőbe telepített megoldásait boltok ezrei használják. A verseny éles és nemzetközi, senki sem üldögélhet a babérjain, gyors növekedésre, külföldi terjeszkedésre, kreatív, figyelemfelkeltő megoldásokra, egyedi stratégiákra, precíz megvalósításra van szükség.
Az Ecommerce Hungary Egyesület a múlt év ősze óta új struktúrában működik: a szervezet decentralizáltabb lett, a kereskedő tagokat vállalati méret szerint szervezett, önálló tagozatok fogják össze, a B2B szolgáltatók és az elemzőket pedig külön csoportot alkotnak. Az Egyesület alapvető célja az elektronikus kereskedelem szereplői érdekeinek védelme, az online eladás és vásárlás népszerűsítése, a szükséges ismeretek és szaktudás terjesztése. A gazdaságpolitikától kezdve az online szektor trendjein át a konkrét kereskedelmi megoldásokig sokféle témát feldolgozó, előadók és kiállítók tucatjait felvonultató, mindig nagy érdeklődésre számot tartó tavaszi nagykonferenciák mellett az Egyesület tematikus rendezvényeket, találkozókat, tapasztalatcseréket is szervez élő és online formában, fontos szabályozási kérdésekben hallatja a hangját.
A visegrádi konferencia és a nyár után újabb rendezvény következik: az Egyesület Kisvállalati Tagozata idén szeptember 8-án a „Magyar E-kereskedelem Napja” keretében Ecommerce Fesztivált rendez.
Előadások és jelentkezés a konferenciára: https://ecommerce.hu/konferencia
Kapcsolódó cikkek
- Ilyen lesz az e-kereskedelem jövője
- A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- A Jelen kihívása: a Jövő vállalatvezetése
- XIX. Simonyi Konferencia
- Az szja-visszatérítés látványosan fékezte a hazai e-kereskedelem lassulását
- Elkezdődött Gépészeti Szakterületek Nemzetközi Hallgatói Konferenciája
- Jövőkeresés egy bizonytalan jelenben
- A FedEx Express újabb európai piacokon vezeti be nemzetközi e-kereskedelmi szolgáltatását
- Nemzetközi összehasonlításban is sikeres a magyar vállalkozásfejlesztési rendszer
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.