Hazánkban is aktív nagyvállalat jár az élen a jövő munkahelyének fejlesztésében

forrás: Prím Online, 2022. november 24. 20:45

Többek között a járvány utáni irodai környezet kialakítása és a munkavállalói élmény fejlesztése terén elért eredményei miatt nyert el újabb rangos elismerést a Unisys: a Magyarországon több mint 750 szakembert foglalkoztató amerikai vállalat az Information Services Group (ISG) a jövő munkahelyéről szóló jelentésében négy kategóriában is bekerült az éllovasok közé.

A neves technológiai kutató és tanácsadó cég, az Information Services Group (ISG) vezető vállalatként ismerte el a Unisyst a 2022-es Provider Lens Future of Work című jelentésében. Az éves jelentés a digitális munkahelyi szolgáltatások és megoldások globális piacát vizsgálja 12 gazdaságilag jelentős régióban. A jelentés alapján a Unisys az alábbi területeken tölt be vezető szerepet az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, a skandináv országokban, Izlandon, Németországban, Ausztráliában, Brazíliában és az amerikai közszférában:

A munkahely stratégia átalakítása szolgáltatás. Ebben a kategóriában olyan szolgáltatókat értékeltek, akik segítenek a járvány utáni irodai környezet megtervezésében. A Unisys kutatásából ugyanis kiderült, hogy a COVID utáni visszarendeződés dacára egyetlen iparágban sem tért vissza az otthoni munka 2020 előtt tapasztalt elhanyagolható – pár százalékos – aránya, hanem 20-30% körül stabilizálódott a legmagasabb szinten az informatikában és a pénzügyi szférában.

Irányított munkavállalói élmény szolgáltatás. Itt az olyan szolgáltatásokat és technológiákat nyújtó vállalatokat értékelik, amelyek hozzájárulnak a végfelhasználói élmény javulásához. A Unisys kutatása korábban arra jutott, hogy a sikeres vállalatok esetében az irodában és otthon dolgozó munkatársak azonos szintű munkavállalói élményben részesülnek, amiben fontos szerepet játszik az informatikai háttér.

 

 

Irányított munkahely szolgáltatás – Végfelhasználói technológia. Ez a kategória az olyan végfelhasználói technológiák szolgáltatásait értékeli, amelyeket hagyományosan a vállalati IT-osztályok házon belül biztosítottak.

Digitális szolgáltatóközpont és munkahelytámogató szolgáltatások. Olyan szolgáltatásokat foglal magában, amelyek lehetővé teszik, hogy az alkalmazottak bárhol és bármikor dolgozhassanak, beleértve az informatikai támogatást és a felhőalapú platformokat. A Unisys számára kiemelt fogalom a „digitális paritás”, ami azt jelenti, hogy minden dolgozónak egyforma hozzáférése van a munkája elvégzéséhez szükséges erőforrásokhoz, függetlenül attól, hogy milyen eszközről dolgozik és, hogy az irodában, otthon vagy éppen a terepen tartózkodik.

 

„Nagyon örülünk az ISG elismerésének, különösen, mert ezzel tovább erősítjük vezető pozíciónkat a digitális munkahelyi megoldások és technológiák területén – mondta el Leon Gilbert, a Unisys digitális munkahelyi megoldásokért (Digital Workplace Services, DWS) felelős alelnöke és vezérigazgatója. – A képzett munkaerő hiánya és a hibrid környezetben dolgozó munkavállalók számának növekedése miatt a vállalatoknak most olyan technológiára van szükségük, amely lehetővé teszi a dolgozók hatékonyabb koordinálását. Arra törekszünk, hogy átsegítsük ügyfeleinket ezen az átalakuláson és javítsuk az általános munkavállalói élményt."

 

„Egyedi megközelítésével és a munkavállalói élmény előtérbe helyezésével a Unisys erős portfólióval segíti ügyfeleit világszerte, hogy elinduljanak a munka jövője felé vezető úton. A vállalat mind organikus, mind akvizíciós növekedéssel bővítette portfólióját, valamint stratégiai partnerségre lépett több kulcsfontosságú gyártóval az élménymenedzsment területén” – mondta el Jan Erik Aase, az ISG Provider Lens globális vezetője.

Kulcsszavak: Unisys munkahely

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az IFA 2024-en a HONOR, a Qualcomm és a Microsoft újradefiniálta a mobilos AI-t

A HONOR az IFA 2024-en három úttörő mobil AI-megoldást mutatott be: Snapdragon X Elite platformokkal működő AI PC-t, az AI Agentet és az AI Deepfake felismerőt. A bemutatót egy gondolatébresztő panelbeszélgetés kísérte, amelyen részt vett George Zhao, a HONOR vezérigazgatója, Alex Katouzian, a Qualcomm Technologies, Inc. MCX részlegének csoport GM-je és Mark Linton, a Microsoft partnerkészülék-értékesítési alelnöke. Együtt vizsgálták az AI és a Snapdragon technológia összefonódását, és megvitatták, hogy ezek az innovációk hogyan alakítják a mobil AI jövőjét.

2024. szeptember 7. 10:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

2024. augusztus 7. 10:33