Gyorsan növekvő romániai szolgáltatóval lépett partnerségre a Packeta
A webáruházak számára automatizált szolgáltatásokat nyújtó easySales bejelenti, hogy integrálta platformjába a Packeta Magyarországi futárhálózatot. Az együttműködésnek köszönhetően az easySales szolgáltatását használó e-kereskedők hozzáférhetnek a Packeta több mint 1900 hazai átvételi pontjához, így több lehetőségük nyílik, hogy hatékonyan juttassák el termékeiket vásárlóikhoz Magyarországon.
„A futárszolgálatok nélkülözhetetlenek minden online vállalkozás életében, és gyakran rajtuk múlik, hogy a vevő elégedetten vagy csalódottan értékeli a vásárlási folyamatot. Ez az oka annak, hogy egyre több, hatékonyabb és megbízhatóbb lehetőséget kínálunk a szolgáltatásainkat használó webáruházaknak termékeik kiszállítására, és ebbe a sorba illeszkedik a Packeta Hungary integrálása is rendszerünkbe” – mondta el Ciprian Cazacu, az easySales társalapítója.
Kulcsrakész webáruház platform
Az easySales automatizált értékesítési rendszert kínál a webáruházaknak, amelyen keresztül könnyen, különösebb informatikai tudás nélkül is belistázhatják kínálatukat a különböző árösszehasonlító oldalakra és hasonló felületekre. Könnyen nyomon követhetik a náluk leadott rendeléseket, kezelhetik raktárkészletüket, vagy épp dinamikusan alakíthatják árazásukat, hogy versenyképesek maradjanak. A szolgáltatácsomag része mostantól már az is, hogy a webáruházak integrálhatják kiszállítási módjaik közé a partner futárszolgálatokat – immár a Packetát is.
Duplázódott az export szállítások száma az elmúlt évben
A Packeta Hungary kedvező áron szállít csomagokat Közép- és Kelet-Európa számos átvételi pontjára. A cég export forglama az elmúlt időszakban kétszeresére nőtt, míg belföldi forgalmát közel megháromszorozta. A Packeta romániai leanycégét már korábban integrálta rendszerébe* az easySales, most pedig már a magyarországi webáruházak számára is hozzáférhető a Packeta szállító hálózata az easySales ügyfeleinek is.
„Az easySales-szel való partnerség jól illeszkedik a Packeta Magyarország fejlesztési stratégiájába, amelynek fontos része, hogy az online áruházak és a vásárlók könnyebben férjenek hozzá a szolgáltatásainkhoz, átvételi pontjaink folyamatosan bővülő hálózatához. Ez immár több mint 13 000 átvételi pontot jelent Közép- és Kelet-Európában, ebből több, mint 1900-at Magyarországon. Ugyanakkor az online kiskereskedők is növelhetik külföldi forgalmukat, hiszen a Packeta Hungary 33 országba szállít csomagokat versenyképes áron. Ez akár a magyar webáruházak exporttörekvéseit is nagyban elősegítheti” – mondta el Mihályi Sándor, a Packeta Hungary operációs igazgatója.
________________
* Az integráció egy szerződést, egy rendszert, egy API-t, egy AWB-t és egy számlát jelent a felhasználók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben
- A fekete pénteki vásárlással kapcsolatban készült reprezentatív kutatás
- Ez lehet az ugródeszka webáruházaknak a külföldi terjeszkedéshez
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- A webáruházak sikere múlhat a futárcégen
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- A Lumenet együttműködési megállapodást kötött a Webshippy-vel
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.