Új szolgáltatás a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára
Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, – mindketten az árképzés szakértői –, hogy partnerségre lépnek annak érdekében, hogy lehetővé tegyék a jobb, adatvezérelt árképzést az e-kereskedelemben. A GfK fogyasztói árakra vonatkozó adatai és a Minderest intelligensen frissülő online árinformációi révén a döntéshozók mind a kiskereskedelemben, mind a gyártásban átfogó képet kaphatnak az aktuális piaci árakról, valamint ajánlásokat az árkorrekciók megvalósíthatóságára vonatkozóan. A szolgáltatás már elérhető.
A versenyképes árképzés az e-kereskedelemben szinte mindenhol meghatározó trenddé vált. A piaci árváltozások lassú, késleltetett követése azonnal az eladások és részesedések csökkenéséhez vezethet.
A GfK az online ár-információk intelligens nyomon követésével bővíti kínálatát
A Minderesttel való együttműködés révén a GfK mostantól a kiskereskedők és gyártók számára az iparágak különböző területein online árinformációkat kínál, a termékkategóriánkénti árváltozások számától függő gyakorisággal. Ezekkel a szemléletes árinformációkkal a vállalatok nyomon követhetik a versenytársak árait, hogy mely termékkategóriákban zajlanak éppen akciók, vagy, hogy mely termékek nem kaphatók egy adott áruházban. Ezek az információk a taktikai árképzési döntések vagy az akciók meghozatalának alapjául szolgálnak. A vállalatok ezek alapján manuálisan módosíthatják árazásukat, vagy meghatározott paraméterek mentén automatizált ár-módosításokat is engedélyezhetnek.
A naprakész információkkal a GfK és Minderest adatok kombinációi biztosítják a nyereséges és fenntartható növekedés kereteit. Az ár-mozgásokat figyelve a szolgáltatás segítségével megmutatják, hogy a fogyasztók mely termékeket hol és milyen áron vásárolták. Ez a tudás a döntéshozóknak a hosszú távú tervezéseknél alapvető fontosságú.
Hogyan találják meg a kiskereskedők és a gyártók a megfelelő egyensúlyt?
Az adatforrások egyetlen szolgáltatásba történő egyesítése nemcsak a kiskereskedők, hanem a gyártók számára is fontos. A GfK és a Minderest által közösen szolgáltatott információkkal a döntéshozók biztosak lehetnek, hogy a piaci ár-pozícionálásuk a kívánt szinten marad. Ezzel egyidejűleg a tények alapján felülvizsgálhatják és módosíthatják hosszú távú stratégiájukat. Az adatvezérelt megközelítés egy olyan stratégia részét képezi, amely a meglévő árképzési és értékesítési információk alapján egy adott termékre egy adott időpontban az ideális árat kínálja.
"Az árképzés az e-kereskedelemben nagyon dinamikus, így mindig naprakész adatokra van szükség" – kommentálja Antonio Tomás, a Minderest vezérigazgatója. "A legjobb e-kereskedelmi weboldalakról folyamatosan kiváló minőségű adatokat nyerünk ki, így a döntéshozók maximális rálátást kapnak a piaci árképzésre. Örülünk, hogy a GfK-val való együttműködésünk révén ezt még szélesebb közönség számára is elérhetővé tehetjük."
"A napi árak és a fogyasztók által elfogadott kiskereskedelmi árak hosszabb távú ismeretének kombinációja mind a kiskereskedőknek, mind a gyártóknak teljesen új mélységű adathalmazt kínál a taktikai döntéshozatalhoz" – mondta Michael McLaughlin, a GfK globális kiskereskedelmi alelnöke. "Ez az értékesítés fejlesztése és az árrés képzése szempontjából is kulcsfontosságú. Új partnerünkkel, a Minderesttel páratlan árképzési betekintést fogunk nyújtani."
Kapcsolódó cikkek
- Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
- GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
- A kisboltok sorsára juthatnak a magyar webshopok
- Hogyan és mit rendelnek a nők az eMAG-ról?
- Az IzzyPay segítségével bővülhetnek a Shoprenter online áruházai
- Az e-kereskedelmet is átalakította tavaly a visszafogott lakossági fogyasztás
- A hazai műszaki elektronikai piac válozása 2022-ben
- Új vásárlók, extra bevétel, ingyen reklám – ezért éri meg a kis üzleteknek csomagponttá válni
- GLAMI.hu: sikeres évet zártak a divatcikk kereskedelemmel foglalkozó webáruházak
- A jó árú élelmiszereket és gépeket keresték a vásárlók 2022-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.