Technológia-imádó vállalkozó anyuka Az Év Marketingese
A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat a marketingjében, mellyel kiemelkedett a piaci versenyből. A 16. Marketing Szuperkonferencia keretében megrendezett verseny, idén először élő online közvetítésen is követhető volt a Facebookon.
Kerüli a nyilvános szerepléseket, és ez volt az első nyilvános előadása – árulta el Sóskuthyné Mészáros Mira. Mindössze 23 éves volt, amikor az egyetem elvégzése után a bátyjával vállalkozni kezdett és megnyitották a Marco Mobili Bútoráruházat Veszprémben.
Versenyelőadásában kiemelte: sikereit annak köszönheti, hogy úttörő az innovációk kipróbálásában, imád technikai fejlesztéseket elsőként bevetni. Erre a vállalkozással járó kezdeti üzleti és magánéleti nehézségek sarkallták: "Csak itt Veszprémben, a mi utcánkban, hat bútoráruház van" – érzékeltette a verseny mértékét előadásában a szakember.
"Madeleine vagyok, a Marco Mobili Bútoráruház ügyfélszolgálati kollégája. Két ember munkabérét spórolom meg a cégnek, és nekem köszönhető, hogy nálunk akkor sem áll meg az élet, amíg Mira a szuperkonferencián van" – ezt már a Sóskuthyné Mészáros Mira által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú ügyfélszolgálati chatbot mondta az előadáson.
![Az eredményhirdetés pillanata (A képen szereplők balról jobbra: Dr. Bodó Gergő, Sóskuthyné Mészáros Mira – a győztes, Cseke-Kovács Zsófia, Dr. Becker-Bérdi Gergely, Komjáti Zsuzsanna)](/download/viewattach/154590/2/60/1833926-951554815.jpg)
A vállalkozás sokszínű marketing eszközei közül kiemelkedik, hogy valószínűleg az első hazai bútorbolt volt, amelyik a telefonos fizetésnél ismert érintéses, NFC technológiát alkalmazta. Ezzel az eszközzel a vásárlók plusz információkat szerezhetnek az áruházban lévő bútorokról, ha a mobiltelefonjukat az árcímkéhez érintik, akiknek ezután remarketing hirdetéseket küldhet a bútoráruház.
„Óriásit fejlődött a kkv marketing színvonala. A versenyprezentációk a világ bármelyik vállalkozói konferenciáján megállnák a helyüket. Bár a versenyen részt vevő vállalkozások ma már példaképek, néhány éve ők is ugyanúgy a nulláról, teljesen ismeretlenként és kapcsolatok nélkül kezdték, mint a kisvállalkozások döntő többsége. A sikerük bizonyítja, hogy a marketing még ma is versenyelőny, és bárki el tudja kezdeni a nulláról, ahogy ők is” – jegyezte meg Wolf Gábor kisvállalati szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.
![A képen szereplők balról jobbra: Wolf Gábor, Dr. Becker-Bérdi Gergely, Cseke-Kovács Zsófia, Komjáti Zsuzsanna, Sóskuthyné Mészáros Mira, Dr. Bodó Gergő, Janata Krisztina](/download/viewattach/154590/4/60/1833958-2055936872.jpg)
Az Év Marketingese Díj meghívásos verseny keretében kerül odaítélésre. Célja, hogy minden évben elismerje és díjazza azokat a kisvállalkozókat, akik nem csak a marketing területén teljesítenek kiemelkedően, de vállalkozásuk etikus működése és emberi tulajdonságaik révén is példaértékűek. A versenyző vállalkozók a Marketing Szuperkonferencián mutatják be stratégiáikat. Az Év Marketingese Díjat a konferencia résztvevőinek szavazata alapján ítélik oda. A díjat a Marketing Commando alapította 2008-ban.
A 2023. Év Marketingese Díj versenyzői: Dr. Becker-Bérdi Gergely fogorvos, a Becker Dental alapítója; Dr. Bodó Gergely ügyvéd, a Bodó Ügyvédi Iroda alapítója; Cseke-Kovács Zsófia, a Zeka Styling alapítója, szín- és stílustanácsadó; Komjáti Zsuzsanna, jógaoktató, Magyar Jógaoktatók Szövetsége; Sóskuthyné Mészáros Mira, Marco Mobili Bútoráruház.
Kapcsolódó cikkek
- Minden eddiginél több reklámot kaphatunk e-mailen a jövőben
- A Httpool by Aleph lett a Microsoft Advertising közép- és kelet-európai képviselője
- Ekkora jövedelemmel rendelkezhetnek 2023-ban a magyar PR-szakemberek
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Új trendek és kihívások az online marketingben
- A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
- Marketing Trendbook-ot állít össze a Magyar Marketing Szövetség
- Új magyar reklámetikai kódex lép hatályba
- Márkastratégával építi nemzetközi ismertségét a magyar TheFence
- A nagy testvér mindent lát: így figyelnek minket a weboldalak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.