Tovább erősíti magyarországi jelenlétét a világ egyik vezető szoftverfejlesztő vállalata

forrás: Prím Online, 2023. november 16. 14:27

A világ egyik vezető AI-alapú, globális felhőszolgáltatója, a Genesys új kutatás-fejlesztési (K+F) központot nyitott Budapesten, amely a vállalat magyarországi beruházásának újabb mérföldkövét jelenti. A Genesys 2021-ben vásárolta meg a LogMein Bold360 termékét, ezzel pedig létrehozta magyarországi központját, a Genesys Hungary-t.

Az elmúlt két és fél évben a Genesys több mint háromszorosára, közel 200 főre növelte magyarországi csapatát és a jövőben további növekedést tervez. A Genesys Hungary az amerikai vállalat számára jelentős európai K+F központtá vált, amely élen jár az AI- és felhőalapú felhasználói élményt támogató innovációkban. A magyar csapat kulcsfontosságú szerepet játszik a Genesys Cloud CX, az AI-alapú élményszervezési platform fejlesztésében, amelynek segítségével a Genesys forradalmasítani tudja a szervezetek ügyfelekkel és alkalmazottaikkal való kapcsolattartását.

 

Az összes szolgáltatást magában foglaló platformként a Genesys Cloud CX egyesíti a hang, a digitális és a munkaerő-elkötelezettség képességeit egy könnyen használható megoldásban, így segítve a világ minden táján a különböző méretű szervezeteket a következő generációs élmények kialakításában. A Genesys Cloud CX platformot használó több mint 4500 ügyfél a legkülönfélébb iparágakból kerül ki, többek között a pénzügyi szolgáltatások, a kiskereskedelem, az egészségügy és a közszféra területekről.

 

Genesys Hungary

 

“Az új, budapesti K+F központ megnyitása is jól mutatja a Genesys elköteleződését a magyar piac és a magasan képzett, mérnöki tudással rendelkező szakemberek iránt, akik kulcsfontosságú szerepet játszanak azoknak az innovációknak a fejlesztésében, amelyek a jövőbeni ügyfél- és munkavállalói élményeket alakítják és amelyek lehetővé teszik a szervezetek számára, hogy végponttól végpontig, személyre szabott élményeket nyújtsanak” – mondta Tony Bates, a Genesys vezérigazgatója és elnöke. 

 

“Az új központ megnyitása nem csak globális szinten nagy lépés, de a Genesys Hungary számára is fontos mérföldkő. A back end, front-end, data, QA, DevOps mérnökökből, UX Design, Product, technikai ügyfélszolgálati szakemberekből és támogató területekből álló magyar csapatnak eddig is kulcsfontosságú szerepe volt a Genesys Cloud CX platform fejlesztésében, amely a beruházás megvalósulásával tovább erősödik majd” – tette hozzá Vassy Attila, a Genesys Hungary vezérigazgatója.

 

A 2024-es pénzügyi év második negyedévében a Genesys Cloud CX platform felhasználóinak száma meghaladta az egymilliót, a vállalat pedig több mint 50%-os éves növekedésével az időszakot 1,2 milliárd dollár bevétellel zárta. A Genesys Hungary a vállalat digitális megoldásainak K+F otthona, ahol az ügyfélmémény jövője és az AI-alapú élmény-orchestráció kel életre, tudásvezérelt chatbotokkal, a mesterséges intelligencia által kiegészített ügynök-élménnyel és teljes körű ügyfél-útvonal kezeléssel. 

 

A Genesys új központja Budapest belvárosában, az Eiffel téren, közel 3000 négyzetméteren nyílt meg. A LEED környezettudatos épületminősítési rendszerre is pályázó iroda kialakításánál fő szempont volt a környezettudatosság és a fenntarthatóság. Ez a minőségi iroda és a 2023-as Legjobb Munkahely Magyarországon elismerés biztosítja az alapot, hogy a vállalat tovább folytathassa növekesési pályáját a régió tehetségeinek foglalkoztatójaként.

 

A Genesys Hungary erős közösségi kapcsolatokat is ápol, beleértve a Genesys OSC Vízilabda Sportklub névadó szponzorálását is, amely elkötelezett a tehetséges magyar fiatalok sikeres vízilabdázókká vagy sportot szerető felnőttekké való fejlesztésében.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában

Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.

2025. február 8. 10:24

AI Tour Budapest: így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia

A Microsoft ingyenesen elérhetővé tette a Copilot Chat-et, hogy ezzel is hozzájáruljon a mesterséges intelligenciára épülő megoldások elterjedéséhez. Azok az üzletemberek és informatikai szakértők, akik február 5-én részt vettek a Microsoft AI Tour budapesti eseményén, első kézből tájékozódhattak róla, hogyan formálja át az AI a munkahelyeket, a mindennapokat és a kiberbiztonság területét. Mint elhangzott, Magyarország ez utóbbi tekintetben kimondottan veszélyeztettnek minősül, mivel nálunk a kibertámadások okozta kárérték kétszer olyan ütemben növekszik, mint a világátlag.

2025. február 7. 17:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44

Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?

2025. január 30. 14:34