A Skanska elindította ESG+ elnevezésű irodai programját

forrás: Prím Online, 2024. március 1. 17:42

Egy, az ESG-szabványoknak megfelelő iroda nem csupán a piaci változások és az EU előírásai miatt fontos, hanem a munkavállalók számára is hozzáadott értéket teremt. Ezért a Skanska kidolgozott egy ajánlatot a bérlők számára, ami olyan szolgáltatásokat tartalmaz, melyek a fenntartható munkahelyek megteremtésében és a nem pénzügyi jellegű jelentések készítésében nyújt támogatást.

Az ESG+ egy olyan szolgáltatáscsomag, amelyet a Skanska fejlesztett ki üzletemberekkel folytatott megbeszélések alapján. Célja az üzemeltetés támogatása és a csapatok hatékonyságának növelése, különös tekintettel a környezetvédelmi irányelvekre és a munkavállalók jóllétére. A meglévő és a potenciális bérlők egyaránt részesülhetnek a svéd ingatlanfejlesztő szakértelmében, sokféle területen – a felhasználóbarát terek kialakításától kezdve a karbonlábnyom kérdésein át az ESG-vel kapcsolatos jelentésekig.

 

 

“A gyorsan változó piaci környezetben, a fenntarthatósággal szembeni egyre magasabb elvárások mellett már nem elég csupán irodatereket kínálni. Valódi hozzáadott értéket kell teremteni, amihez teljes körűen figyelembe kell venni az ügyfelek igényeit. Az ESG+ szolgáltatáscsomagunk olyan eszköz, amely lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy arra összpontosíthassanak, ami a legfontosabb számukra: cégük növekedésére és munkavállalóik egészségének és jóllétének megteremtésére. Ez a szolgáltatás az európai, skandináv és amerikai piacokon szerzett sokéves tapasztalatunk eredménye, ami lehetővé teszi számunkra, hogy ajánlatunkat a különböző ügyfelek valós igényeihez és elvárásaihoz igazítsuk – mert jól ismerjük őket. Végeredményben ez egy befektetés mindannyiunk jobb jövőjébe” – mondta Cseke Amarilla, a Skanska kereskedelmi fejlesztési üzletágának Magyarországért felelős bérleti és vagyonkezelési vezetője.

 

A Skanska ajánlata több területre összpontosít. Lehetővé teszi a legmagasabb ESG-szabványoknak megfelelően tervezett munkahelyek teljes potenciáljának kiaknázását. Tartalmazza a fenntartható iroda-használatra vonatkozó tanácsadást és oktatást, például könnyen érthető módon bemutatja a bérlők számára, hogyan csökkenthetik a víz- és energia fogyasztást. Segít az irodahasználattal kapcsolatos költségek ellenőrzésében és optimalizálásában is. A szolgáltatás nagyon fontos része az ESG+ ajánlat keretében nyújtott információs csomag is, amely nagyszerű támogatást nyújt a nem pénzügyi jelentések elkészítéséhez.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában

Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.

2025. február 8. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44

Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?

2025. január 30. 14:34