Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
A Magyar Marketing Szövetség elhozza a hazai szakemberek és marketingtevékenységet végzők számára a legszínvonalasabb stratégiai, kreatív, digitális, illetve technológiai tudásbővítő kurzusokat. Az SMP Masters magyar nyelvű, programsorozat összesen 5, egyenként 2 napos tematikus kurzusból áll.
Ne feledd, mindjárt kezdünk! Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus! Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
Ismerd meg, hogy milyen tudásra tehetsz szert programsorozatunk első moduljában, és REGISZTRÁLJ MOST ÁPRILIS 22-ig extra kedvezménnyel!:
1. Márkaépítés- és menedzsment
Oktatók: Kovács András Péter (Yettel) és Szauter Zsolt (Foodora)
Időpont: május 9, május 16.
Képzési programsorozatunk első moduljában oktatóink bemutatják számodra, hogy mire építheted márkád erejét, milyen eszközökkel menedzselheted, gondozhatod terméked, illetve szolgáltatásod brandjét hazai, illetve nemzetközi piacon egyaránt.
A kurzus végére kézzelfogható tevékenységek sorozatát sajátíthatod el, amelyek segítségével márkád ismertsége és értéke látványosan növekedhet. Emellett megismered azokat az eszközöket is, amelyek segítségével a márkamenedzsment hatékonyságát és eredményességét is mérheted.
Itt egy kis ízelítő arról, hogy milyen témakörökre számíthatsz a két oktatási nap során:
Márkaépítés – Május 9. (Kovács András Péter, Yettel – márka és kommunikációs igazgató):
• Brand és branding fogalma és kapcsolatuk
• A márkaépítés alapvető lépései
• A márka funkciói márkatulajdonos és fogyasztói oldalról
• Branding-alapvetések B2C, illetve B2B piacokon
• Márka: Mibe kerül, meddig tart felépíteni és hogyan mérjük a sikerét?
• Márkaérték modellek és rangsorok: BrandZ, illetve Interbrand
• A márka ígérete: márkaidentitás modellek
• Inspiráló márkák és ami mögöttük van (esettanulmányok)
Márkamenedzsment – Május 16. (Szauter Zsolt, Foodora – marketing igazgató):
• A branding gyakorlati lépései vállalati közegben
• A márka célközönségének meghatározása
• B2C és B2B célcsoport-karakter különbségei
• Az eredményes márkakommunikáció és annak hatékony csatornái
• A márka offline és online érintkezési pontjai
• Márkamenedzsmenttel kapcsolatos tevékenységek és szerepek a szervezetben, vállalkozásban
• Kihívások és megoldások: Márkamenedzsment hazai és nemzetközi térben (esettanulmányok)
Eredeti ár: 180.000 Ft+ÁFA
Early Bird ár MOST: 153.000Ft+ÁFA
További kurzusaink, amelyekre most szintén kedvezményesen jelentkezhetsz:
• Kreatív és technológiai marketing (Május 23, 30)
• Digitális stratégiák és marketing taktikák (Június 6, 13)
• Content és Social Media marketing (Június 18, 20)
• Kampánymenedzsment és értékesítés (Június 25, 27)
A kurzusokon olyan elismert hazai és nemzetközi piacon is tapasztalattal bíró gyakorlati szakemberek oktatnak, mint Balogh Tímea (Telekom), Kató Tamás (PPCOUT Digital) Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Metykó Tibor (Euronics), Mondovics Péter (Mastercard), Spiegel György (Borsodi), illetve Tóth András Mihály (Microsoft).
Tudtad?! Kurzusaink együttes elvégzése esetén Senior Marketing Professional Diploma szerezhető. Sőt, a teljes programban való részvételed esetén további extra kedvezményt biztosítunk Számodra.
A 15%-os Early Bird kedvezményünk a teljes SMP mesterképzésre is érvényes! Eredeti ár: 590.000 Ft+ÁFA
Early Bird ár MOST: 500.000Ft+ÁFA
A képzések helyszíne a Microsoft Székház (Budapest 1031 Graphisoft Park 3. M épület)
Mit kínálunk számodra az SMP Marketing Masters képzési programmal?
• elektronikusan elérhető tananyagot
• ellátást (minden napon két kávészünet - kávé, aprósütemény, ital és egy ebéd)
• személyes networking lehetőséget az oktatókkal és a résztvevőkkel
• mentor programot igény esetén
• oklevél kiállítását
• a Magyar Marketing Szövetség támogatását álláskeresésben
• a Magyar Marketing Szövetség szakmai támogatását az utolsó kurzusodat követően
Felkeltettük az érdeklődésedet? Csapj le most a lehetőségre!
A képzéssel kapcsolatos további információkért látogass el a honlapunkra!
Kapcsolódó cikkek
- A skizofrén marketing korszaka
- 2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
- Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
- Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
- Dr. Törőcsik Mária a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata
- Marketing Trendbook-ot állít össze a Magyar Marketing Szövetség
- Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.