Burger King-eBay akció az USA-ban: CD-t, jegyet a sült krumplihoz

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. november 15. 22:17
Az USA második legnagyobb gyorséttermi hálózata, a Burger King Whopper szendvicsei és menüi felfuttatása érdekében egyezséget kötött az eBay online aukciós céggel, melyen belül a vásárláskor szerzett pontokkal hanglemezekért, koncertjegyekért licitálhatnak a vásárlók.
A jövőre induló terv európai és magyarországi bevezetéséről még nincs hír, egyelőre az USA 8400 Burger King gyorséttermében lesz hozzáférhető. A megoldás az első a maga nemében, ilyen típusú szövetséget még soha nem kötött gyorséttermi lánc, az egyéves akcióban 1 millió vevőre váró terméket ajánlanak fel az eBayen. A Burger King a játékokkal, helyszínen megkapható ajándéktárgyakkal operáló McDonald’s-szal ellentétben nagyon nyitott az internetre, néhány hete az AOL-lal kötöttek egyezséget, a Burger King vásárlói az AOL speciális szolgáltatásait is igénybe vehetik, mint a kiadással, rádiózással, zenével és filmmel, foglakozó weboldalak.
Kulcsszavak: reklám marketing AOL eBay

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01